Falling Down

Falling Down är dagens låt. Inte säker på hur jag ska koppla den...

Har inte så mycket att berätta om dagen. Familjen drog till Washington D.C imorse, kunde ju inte följa med då bilen var full. Istället får jag njuta av lite lugn och ro här hemma och det är precis vad jag gjort idag.
Sovmorgon till strax innan tolv, sen gick jag upp, åt frukost och bara slappade en stund.
Senare på eftermiddagen ringde jag faktiskt min syster, vi provade först skype vilket inte fungerade så bra så jag ringde istället. Vi pratade nog i 1.5h och det var roligt att få prata med henne för omväxlings skull, pratades om lite allt möjligt.

Därefter hade jag ju tänkt göra något nyttigt med min dag och jag skulle därför gå till banken och sedan till dunkin donuts för en fika. Det slog mig sen att banken kunde vara stängd så jag kollad upp det och jag hade ju rätt. Märkligt nog stängde banken redan klockan 16 eller 17. Normalt har ju allting öppet hur länge som helst i USA. Jag bestämde mig då för att strunta i att lämna huset idag och gick istället upp och duschade.
Efter att ha ätit min moussaka idag igen så sitter jag nu åter här. Trevligt va?

Ikväll ska jag ju inte direkt göra särskilt mycket, fördriva lite tid till framför datorn innan jag avslutar dagen framför tv:n.
Familjen har ju tagit bilen så jag måste alltså promenera eller åka tåg om jag vill hitta på något. Det försvårar ju lite och jag ska därför spendera min frihet inomhus. Bortsett från att jag ska promenera till banken, affären och dunkin donuts imorgon. Gud Dunkin Donuts har mycket bra erbjudande, två munkar och en latté för 3 dollar. Får ta med mig en tidning och spendera lite av morgondagens eftermiddag där. New York får däremot vänta till nästa helg.

Haha, för att jag inte ska glömma stackars Ace så har jag med hjälp av häftmassa monterat upp kökstimern på ytterdörren...

Kommentarer
Postat av: Gerry

Åter igen sladden.... Vilken typ av minneskort har du. Jag har en minneskortsläsare för flera typer. Jag kan skicka den om ditt kort passar. I så fall kan du shoppa annat än en ny kamera även om jag förstår att ny kamera lockar.

2009-02-20 @ 09:32:05
Postat av: Pappa

Jag hade tänkt föreslå att du använder alarmet i dim mobil, men häftmassa på ytterdörren kanske också funkar. Det beror på hur ofta du passerar den dörren. Hur gick det med glassen ? Var blev lösningen till skämtet av ? Är det jag som får pröjsa de 1,5 timmarna som syskonen använde ?

Kommer BBK att krossa även BKL i morgon ?

Livet är som vanligt fyllt av ????

2009-02-20 @ 11:21:58
Postat av: Lotta

Jäklar vad Pappa kör frågesport idag!

Ja, tiden bara flög iväg igår när vi snackade.. men det var trevligt.. vi snackar ju inte så ofta :)

Får försöka oss på skype igen sen en dag!

2009-02-20 @ 15:49:12
URL: http://whenyoutrytocatchastar.blogg.se/
Postat av: Faster

Hej Björn, ja jag undrar också var svaret på ditt skämt blev av. Ha det bra.

2009-02-20 @ 18:02:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0