Friday...

Idag är det då fredag, har återigen varit en bra dag.
Var på banken och "växlade" in veckans lön, efter gjorde jag några små ärrenden och lite såå...
När barnen kom hem var det sedan som vanligt igen vilket innebär ganska lugna dagar även om de idag hade en kompis över och tillsammans startade de krig mot mig med sina vapen som skjuter typ skumgummipilar.
Deras kompis gick sen kanske lite till överdrift och dunkade mig i ryggen med vapnet istället för att skjuta. inte helt skönt men ingen större fara. Där emot fasar jag lite imorgon då barnen har födelsedags kalas med övernattning. Det betyder att här kommer vara åtta djävulsungar 5 meter från mitt rum som alla kommer övertalas till att söka hämnd för de krig jag än så länge startat mot barnen.

Nu ikväll har jag ätit god fisk med Madonna och John och nu ska jag väl titta lite på tv innan jag skaa sooova.

Idag har jag också kollat lite på fler hotell, denna gång i Florida.
Florida ser ju inte helt fel ut kan man väl nöja sig med att säga... Jag ser verkligen fram emot vår lilla familjesemester i USA...
De har ju faktiskt Waldorf hotell nere i Florida också, men kanske får jag erbjuda ekonomisk hjälp till min far om jag ska övertala honom till det denna gång också:P Kan det nog vara värt, privat strand på hotellets egna ö låter väl inte fel....

Just det, (jag kanske berättade detta igår men det kan vara värt att berätta två gånger) jag har nu hittat fantastiska sidor på internet med massa sjukligt bra priser. Eller vad sägs om 50-70% på solglasögon, väskor, kläder etc. från märken som gucci, prada, armani m.fl.
Dessutom har jag hittat sidor med billig elektronik, t.ex. 100 dollar rabatt på kameran jag är intresserad av..Underbart eller hur?

Det får nog räcka för idag...Så god natt på er


Kommentarer
Postat av: Pappa

Rabatt på Gucchi, Armani,Prada och häftiga solglasögon.

Jag kan knappt bärga mig.

2009-02-07 @ 13:50:10
Postat av: Sis

Haha! Skönt att Pappa inte är ironisk iaf ;)

2009-02-07 @ 18:18:07
Postat av: Sis

Eller är det kanske sarkastisk han är? Jag får aldrig riktigt ordning på det där!

2009-02-07 @ 18:18:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0