Gårdakvarnar och Skit...

Vad händer nu här...Måste jag enbart hitta såna märkliga låttitlar som gårdakvarnar och skit, Magic Pie eller Cindy.

Jaja, Håkan Hellström är ju en bra artist så att...


Vad kan vi berätta om dagen...

Mina nerver och psyke tar ordentligt med stryk nu om dagarna. Jistanes alltså. Detta problem blev min orsak eller anledning till att ta en liten "tupplur" efter att ha klarat av morgonpasset.

Jag försvann in i mitt rum och slog igång ett avsnitt Gossip Girl. Det var ju i och för sig ett par veckor gammalt men trots det långt före Sverige. Detta var ett mycket dramatiskt avsnitt. Kanske ska jag inte berätta vad som händer om någon läsare vill ta reda på det själv istället. Däremot kan jag ge ett par alternativ och ni kan skapa ert alternativa Gossip Girl även om ni tids nog får reda på sanningen...

Gissa vad som händer i GG kallar jag denna del.


1: Vanessa dör?


2: Eric Van Der Woodsen/ Bass dör?


3: Serena blir gravid?


4: Jenny blir misshandlad?


5: Chuck och Blair?


6: Dan blir rånad?


7: Nate får fängelse och lämnar serien?


8: Rufus och Lily gifter sig?


9: Serien läggs ner?


10: Inget av ovanstående?


Jaja nog om GG...Efter att avsnittet var färdigt somnade jag tyvärr aldrig men jag fick lite välbehövlig vila åtminstone. Sen fick jag stiga upp och köra vårt kära besök till busstationen 3 minuter bort. Jag passade också på att shoppa lite matvaror.


Väl hemma igen fastnade jag lite framför tv:n innan det var dags att hämta upp barnen. Fullt hus idag också när vi kom hem och jaa...Inget mer att säga om detta fulla hus.


Körde Jack till en kompis så lite mindre folk var vi ju sen. Gick annars mest och oroade mig för United under eftermiddagen.

Planen var att matchen skulle spelas in och ses imorgon i lugn och ro. För viktig match för massa stim. Jo inspelningen i sig gick väl bra, jag menar den fungerade ju på sitt sätt. Tyvärr fungerade inte tv:n utan bilden försvann och kom tillbaks med jämna mellanrum. Detta upptäcktes lite för sent men efter att av misstag råkat byta kanal till matchen som då pågick så såg jag resultatet 0-0 och såg resten av matchen. Bra resultat för United.


Gjorde sen middag till pojkarna och Ashleigh och hämtade upp Jack. Vi lekte efter middagen lite kurragömma idag också. Förstörs dock lite av en tre-åring som var oerhört kinkig idag och grät hela, hela, hela tiden. Hon grät för precis allt. Något roligt hann hon dock slänga ur sig när hon inte grät. Jag satt uppe i Patricks säng efter ha gömt mig (våningssäng). När jag skulle ta mig ner och Asleigh stod och väntade nedanför så började hon skrika. 1, 2, 3, FAALL!!

Schysst va?


Efter ännu en god middag och ännu mer tv-tittande (Obamas stora tal inför kongressen, senaten) är nu denna dag också så gott som över.


Som avslutning kan jag väl säga att Obama är otroligt populär, faktiskt både herr och fru Obama. Även om republikanerna ibland tvekade inför att stå upp och applådera så har han ett enormt stöd. Jag gillar honom, han kommer nog göra landet gott.


Nej sömn lockar.

Godnattttt


Kommentarer
Postat av: Lina

Jag vill veta, för jag kollar inte på GG! ;) Så då kan du berätta för mig.

2009-02-25 @ 11:01:06
URL: http://linala.blogg.se/
Postat av: pappa

Precis som Lina så kollar jag inte på GG, men till skillnad från Lina så vill jag inte heller veta om Danne får fängelse eller tvingas lägga ner serien.

2009-02-25 @ 16:35:03
Postat av: Lina

Nu skäms jag. Haha! Nu vet jag i alla fall :-) Jag ska se Håkan på lördag!

2009-02-27 @ 08:15:30
URL: http://linala.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0