God kväll!

Gud det blev ett sent inlägg idag, utan anledning också...

Idag har varit en trevlig dag, jag har egentligen inte gjort särskilt mycket men det var trevligt ändå...
Barnen fick sluta tidigare idag eftersom att det började snöa. Herregud vilken lyx...
Så fort det kommer lite lite snö så blir antingen skoldagen inställd, eller så får dem sluta tidigare, eller börja senare.
Vad är det för stil?

Annars har jag som sagt inte gjort så mycket idag, jag har i och för sig klippt mig.
Min dyraste och längsta klippning någonsin. 45 minuter och 45 dollar.
Inte vad jag hade räknat med men det var ju i och för sig på tiden att delar av håret försvann...
För att vara ärlig så var det faktiskt en mycket bra klippning. Killen lyckades få rätt så bra bukt med mina virvlar, men jag undrar trots det om det var värt 45 dollar...Ja jag fick ju till slut bara betala 40 eftersom att jag berättade för honom att jag bara hade 44 dollar på kontot...Det betyder att jag tills på lördag har fyra dollar att klara mig på...
Även om det var en bra klippning som sagt så frågar jag mig själv om jag tycker den var värd de 20-30 dollar jag betalar extra där jämfört med något annat ställe...

För er som tycker min shopping är intressant så kan jag nu meddela att jag är lite sugen på att spendera min nästa lön(er) på en kamera eller en elektronisk tandborste.
Jag köpte ju i och för sig en kamera innan jag åkte till USA men nu kan jag för ungefär samma pris som den jag köpte då få en tre gånger så bra kamera, en riktig grymming.
Dessutom har jag ju blivit av med min kabel till den kameran jag har nu, så varför inte köpa en ny kamera istället för en ny kabel?

God natt...

Kommentarer
Postat av: Malin

haha, ja men det låter ju vettigt!

2009-02-04 @ 13:49:32
URL: http://malinprevolnik.blogg.se/
Postat av: Sis

Så vettigt du resonerar Lillebror.



Här är det också lite snö idag, så om man ska se ngt positivt i att ligga hemma så är det att man slipper gå ut i skitsnön!



Vad har du för bra försvar till att köpa en massa nya kläder då?

2009-02-04 @ 16:47:40
Postat av: Moster

Ha ha ha ja det låter bra!! Det låter som om det kunde komma ifrån Thomas! En perfekt ursäkt att köpa en ny kamera! :-)

Cecilia

2009-02-04 @ 22:03:34
Postat av: Pappa

Jag börjar mer och mer fundera på om jag verkligen var inblandad för så där drygt 20 år sedan. Men självklart är det dubbelt så bra att ha 2 kameror i stället för en.

2009-02-04 @ 22:09:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0