Hejsan hejsan..

Nu har jag bråttom, herregud det är ju Superbowl om bara några minuter.
Med strax under 200 miljoner amerikaner framför tv:n så står hela amerika still.
Affärer etc stänger tidigare på grund av detta event och det går inte att beskriva hur stort det är här borta.
Folk har rusat till affärerna idag för att köpa, chips, dricka, salsa, mat etc.

Idag har varit en lugn dag med sovmorgon.
Efter frukosten såg jag lite fotboll och pratade med mina föräldrar på skype.

Följde sedan med Madonna till någon av barnens kompisars hus där de hade haft någon brunch och nu var barnen och föräldrarna ute och lekte i snön.

Shoppade lite matvaror med John och sedan hade jag lite slapp tid igen innan jag gick ut och spöade barnen i basket och hade snöbollskrig.
Nu sitter jag alltså här och väntar på Superbowl som börjar nuu faktiskt. Har också förberett mig med chips och dippa och hela familjen ska äta framför tv:n idag.
Har planerat lite för mina föräldrars besök också och det har varit en skön dag idag...

Ojoj, nu skrek jack att det var kick-off mellan Arizona Cardinals - Philadelphia Steelers, måste gåå
God kväll...

Eftersnack:
Nu har jag sett min första Superbowl match och vinnare blev Pittsburg Steelers, jag ber om ursäkt för att jag skrev philadelphia steelers innan, det var ju givetvis fel.

Pittsburg vann till slut iaf efter en mycket underhållande match.
Hör och häpna, jag njöt av en match i amerikansk fotboll.

Se vad tre månader i USA kan göra;
Jag äter morötter, går på museum och njuter av amerikansk fotboll, vad kommer här näst?

Kommentarer
Postat av: Pappa

Efersom du så väl sammanfattade även mina tankar i din sista fråga så skippar jag min kommentar idag.

Det var kul att tala lite längre igår och det märks tydligt att du mår mycket bättre.

2009-02-02 @ 08:02:53
Postat av: Lina

du går på collegafest med röda pappmuggar!

2009-02-02 @ 16:52:45
URL: http://linala.blogg.se/
Postat av: Lina

Du går på collegefest med röda pappmuggar! :D

2009-02-02 @ 16:55:45
URL: http://linala.blogg.se/
Postat av: Carolina

var är bilderna?

2009-02-02 @ 18:48:31
Postat av: Sis.

Du pratade med dina föräldrar, pratade du inte med mig va?



Det mest chockerande du skulle kunna göra under din tid där är ju att sluta shoppa som en idiot ;)

2009-02-02 @ 19:11:31
Postat av: Moster

Ha ha ha den var bra Lotta!!! Jag håller med! Det är garanterat det som skulle chocka mest! :-)

Cecilia

2009-02-02 @ 22:19:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0