Magic Pie

Oasis, Magic Pie. Dagens låt...

Idag har väl allt varit tillbaks som vanligt. Killarna hade skola igen efter en veckas lov och schemat var därmed tillbaks som vanligt

Det betyder för min del att jag stiger upp vid sju och fixar deras frukost och lunch sen kör jag dem till skolan innan jag rymmer undan lite här hemma och sedan är jag ledig tills jag hämtar dig igen.
Måndag är den dagen då jag ska tvätta deras lakan och dessutom kommer städerskorna vilket innebär att man direkt efter frukost får försöka hålla sig undan tills dem är klara. Vi har ju fortfarande besök här i huset, jag börjar väl känna att mina nerver tar lite stryk av detta.

Efter att sedan ha lämnat av detta besök i staden och hämtat dem samtidigt som jag hämtade pojkarna var vi alla tillbaks i huset igen. LIte läxor, lite wii, lite studsmatta och lite basketboll fördrev vi eftermiddagen med. Denna lilla 3-åriga dottern till Uncle Rob & Auntie Shannon har också börjat förfölja mig efter att jag lekt lite med henne.

Efter middagen som var ganska enkel idag så lekte vi även lite hide & seek.
Sedan var väl i princip dagens arbestdag över och efter att ha ätit lite kex och ost var det dags för den riktiga middagen. Teriyaki-fläskfile, riktigt underbart kött....MMMM. Det brukar bli rätt sen middag här eftersom att John och Madonna sällan kommer hem före 19:30-20:00 så kvällen rinner rätt snabbt iväg. Idag blev det lite tv-tittande efteråt. Madonna och John gick till sängs tidigt vilket innebar att Uncle Rob styrde fjärrkontrollen och då blev det lite wrestling. Herregud vilket skämt den "sporten". Ren uppgjord, fake bullshit. Lite lustigt att titta på det bara för det dock...

Imorgon kommer det bli en dag lik denna. Egentligen skulle jag kört besöket till något ställe typ en timme härifrån för att titta på några motorcyklar men rätt skönt nog så stoppade John och Madonna detta.

Inget mer att berätta om denna dagen.

Kom i och för sig ihåg att jag glömde något oerhört viktigt angånde min hissflirt.
Hur i hela fridens namn kunde jag glömma tvillingarna Olsen. Jesus koss, de kommer väl mest med på gamla meriter men jesus säger vi bara. Fan det var ju min filmstjärne"crush" som yngre tonåring.

Jaja that will do...


Kommentarer
Postat av: Lotta

Roligt att du fått en liten beundrarinna Böttis :).

Haha ja jisses! Hur fasen kunde du glömma The Olsen twins? Totally in love with them var du som yngre.. såg aaaalla deras filmer.. Fy skäms som glömde dom! :)

2009-02-24 @ 18:31:25
URL: http://whenyoutrytocatchastar.blogg.se/
Postat av: Pappa

Ibland är det bara så skönt att va gammal och ha absolut noll koll. Bröderna Olsen har jag hört talas om men om flickan i Hanna Montana har konstig mun eller ej slipper jag att lägga mig i. Är dock klart besviken, var har du fått dina ideal ifrån ?

Är det bara pengar och utseende som räknas ?

Om det nu är så så kan jag hålla med dig, en halvtaskig mun kan man väl leva med. Det stora problemet börjar när de öppnar den.

2009-02-24 @ 19:45:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0