Move On

Move on.
Lätt att tolka. Alla som är fast i något, grämer sig över något eller vad som helst...Move On. Själv tror jag inte att jag är i det stadiet nu.

Idag har varit en rätt skön och rolig dag...
Dessutom har jag varit duktig.

Huset var nästan tomt idag, så när på Madonna som jobbade hemifrån men hon jobbar ju så jag kan göra vad jag gör.
Idag tittade jag lite på tv innan jag hamnade i ett märkligt tillstånd i min säng. Jag sov inte men jag var inte heller vid medvetande, så kändes det iaf. Kanske sov jag trots allt.

När jag vaknade upp var jag rätt trött men så fort jag började med min lunch så piggnade och jag blev väldigt flitig.
Gjorde en mycket god lunch idag, baconlindad ostfylld kyckling toppad med lite senap, philadelphia-ost, grädde och mer ost samt kryddor...Lyckades dessutom idag och det blev otroligt gott, till det gjorde jag pommes och åt lite brocolli och blomkål,
Dessutom har jag tvättat idag, två maskiner åt barnen och fyra maskiner åt mig. Jag har också stryck kläder, plockat undan, handlat matvaror, lagat mat åt barnen och varit allmänt duktig.

När barnen kom hem spelade dem först sina spel innan vi spelade basketboll (något jag faktiskt gillar nu) och studsade studsmatta. Barnen njöt också av det tomma huset och vi hade en skön eftermiddag.
På kvällen när huset var fullt igen, lekte vi lite kurragömma idag igen vilket också är rätt roligt.

En middag och lite diskning efter maten och här är jag nu igen. Tittar lite på CSI NY...Trevligt. Dock ska jag snart till sängs då jag märkligt nog är trött idag igen trots mycket sömn inatt.

Har för mig att jag skulle dela med mig av något annat idag men ja, jag kommer ju inte ihåg det nu så det får väl va så...

Tja på er

Kommentarer
Postat av: pappa

Tvätt, matlagning och basketboll.

Vad månde komma härnäst.

Frisk i handen igen förmodar jag.

2009-02-26 @ 17:53:09
Postat av: Björn

Ett par treo och bandage gjorde susen

2009-02-26 @ 18:41:39
URL: http://botteinamerika.blogg.se/
Postat av: Lina

Jag är chockad Böttis. Fast du har alltid varit den husliga typen.... ;)

2009-02-27 @ 08:14:46
URL: http://linala.blogg.se/
Postat av: Tess

godmorgon allt bra idag?

själv e de ok igår så sålde jag min pärla så är lite små deppig, visst skönt att bli av med henne men ändå haft henne sen hon va ny;/

hoppas du kikar in kram

2009-02-27 @ 08:18:26
URL: http://misstessan82.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0