Our Time Now

Jaha, dagens "our time now" blev dagens låt, kan väl tolkas som att det är dags för oss ungdomar att ta över, nu är det min tur:P
HAHAHA
Nej jag har väl ingen aning egentligen.

Idag har jag verkligen inget att berätta om, inget särskilt spännande, inget nytt, inget annat.

Jag hade lite sovmorgon idag, gick upp vid tolv, eller ja egentligen gick jag inte ens upp då. Utan istället har jag bara legat i min säng hela dagen med min dator...

Var uppe och duschade men annars har det bara varit en supeeeerslapp dag.

Vid sjutiden lämnade jag sängen och inväntade middagen. Därefter diskade jag undan allt stök efter middagen, tog nog nästan 40 minuter.

Annars kan jag ju faktiskt berätta att nu är hela USA-resan bokad. Flyg till NY, flyg till Orlando och flyg hem från Miami är bokat. Trevligt, trevligt. 24 juli blir en stor dag för mig:D Ja just det, först måste ju mitt flyg från Miami-NY också bokas, det förstås.


Med tanke på mitt inlägg igår om kärlek vid första ögonkastet så måste jag säga att jag funderade på just den biten om Miley Cyrus. Jag visste att någon skulle kommentera henne och visst hade jag rätt. Okej hon kanske inte är den snyggaste, men hon är ung, helt ok utseende trots allt och rik. Det duger för mig. Till mitt försvar måste jag också säga att jag inte brukar titta på Hanna Montana och därför har jag inte så bra koll på henne eller hennes mun som vissa andra har ;p Hahaha


För att göra detta inlägg kan jag berätta om mina planer för nästa vecka...

Jag planerar inte att göra någonting imorgon eller på tisdag, förutom att möjligtvis besöka mataffären.

På onsdag eller torsdag ska jag nog köra till denna trevliga affär Marshalls. Som är typ en outlet liknande affär. Säljer en massa trevliga märken men till typ halva priset. Där ska jag plocka upp lite roliga kalsonger, för trots att man far säger att man kan tvätta kalsonger så vill jag ha nya nu. Dessutom måste jag köpa lite strumpor för sådana saknar jag nog. Sen vet man ju aldrig vad man råkar inhandla när man är där men min plan är att inte spendera för mycket pengar utan istället åka till "the big apple" på lördag eller söndag.


Så ja, mitt livs historia återigen uppdaterad.

Ha en trevlig måndag mina vänner för jaa, det är ju måndag hos er nu...


Kommentarer
Postat av: Lotta

Gud så roligt att hela vår resa är bokad nu! Det känns så himla overkligt.. men ojojoj så skoj det ska bli! Tänk dig den dagen alltså.. jisses :)

2009-02-23 @ 08:25:54
URL: http://whenyoutrytocatchastar.blogg.se/
Postat av: pappa

Klart du ska ha nya kalsonger, året har ju trots allt 365 dagar.

2009-02-23 @ 11:47:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0