Pinch Me

Lite mysko att det råkade bli samma låttitel idag ige, nämligen pinch me.
Är det någon som försöker säga mig något eller vad pågår?

Idag har återigen varit en lugn och nästan rolig dag.
Lite tvätt och strykning men också lite krig mot barnen etc. De hade fotbollsträning idag också, så lite omväxling vilket faktiskt är rätt skönt, inte ens drygt att köra de 20 minuterna dit och de 20 minuterna hem
Jag har ju ett litet knep också, jag tar nämligen med mig min bärbara dvd och tittar på tv-serier under deras träning. Idag blev det nästan en timmes scrubs.

Förutom fotbollsträningen så har det som sagt varit rätt slappt, barnen kommer hem, äter litet mellanmål och spelar sina spel.
Nästan varje dag ser ut så och jag ska väl inte säga att det är ansträngande direkt.

Idag blev också hotellet i Orlando bokat, Hotel International Plaza. Det var ju varken Hilton eller Ritz så som jag önskat men hotellet såg trots detta mycket fint ut och det blir nog en trevlig upplevelse det med, poolen var väldigt fin där.
Nu återstår bara hotellbokning i Key West och Miami samt all transport sen är vi good to go.

När jag tittade på scrubs idag så insåg jag en sak, trots att jag sett hundratalet avsnitt så har jag nog ändå ingen aning om var det utspelar sig, märkligt va?

God natt

Kommentarer
Postat av: pappa

man kan inte få allt

2009-02-10 @ 09:08:15
Postat av: Sis

Håller med ovanstående! Tror trots allt att du kommer bli nöjd Bötte. Pinch me 2 dagar i rad kan vara ett tecken från Gud, ja.. om man nu tror på honom vill säga.



About Scrubs så har det nu börjat nya avsnitt här hemma.. har du redan sett dem tro?

2009-02-10 @ 22:00:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0