Some might say

God kväll, onsdagkväll är det idag faktiskt...

Har varit en ganska normal dag, lite segare idag men helt ok idag igen.

Som vanlig hjälpte jag barnen imorse men jag slapp köra dem till skolan för mamma jobbade hemifrån.

Klarade sen av att hålla mig uppe ett tag innan tröttheten tog över, jag sov rätt oroligt inatt, det betydde att jag fick ta en liten eftermiddgstupplur.
Skön sömn i två timmar var vad jag behövde, konstigt nog är jag fortfarande trött...

Vi var också ute för en liten pulkasväng idag, jag frös mest då eftersom att de var mycket kallt här idag, typ minnesota-kallt och jag hade inga varma strumpor på mig...

Annars har jag inte gjort något speciellt idag.
Under min vakna tid i förmiddags så hann jag kolla lite hotell i NY för att planera för min familjs besök i sommar.
Hittade två intressanta hotell där hela familjen kunde bo till vettiga priser.
Frågade Madonna om dem och det var tydligen mycket bra hotell, det ena var till och med "the hotel in NY", ett av de mest populära och fina hotell i NY.
Så vem vet, kanske bötte hamnar på Waldorf-Astoria i sommar, hade varit lite fräckt.
Speciellt med tanke på att det normalt kostar typ 500-700 dollar per rum och natt men vi hittade det mycket billigare. Madonna berättade att många kändisar bott där och att mina föräldrar därför kanske tyckte det kunde vara lite fräck att säga att vi bott på Waldorf men då förklarade jag att min pappa hade kunnat bo granne med President Obama utan att bry sig...

Har gjort lite budgetundersökningar imorse och kanske kanske kan det bli ett besök till NY i helgen, dock utan en helt fungerande kamera:P

God natt

Kommentarer
Postat av: Sis

Din Pappa kanske tycker så ja, men din syrra skulle ju tycka att det var lite coolt att kunna skryta lite! :)

2009-02-05 @ 12:08:59
Postat av: Pappa

Nu är du lite orättvis, självklart skall det mycket till för att impa på en redig skåning.

Men trots allt, att bo sidan om en redig neger hade varit rätt fräckt.

2009-02-05 @ 19:44:38
Postat av: Moster

Ha ha ha en redig neger behövs för att impa på en redig skåning!!! Cecilia

2009-02-08 @ 22:11:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0