Thank You

Thank You blev dagens rubrik, en ganska bra låt från Dido...
Man kan väl också säga att thank you nog passar rätt bra för stunden...

Av någon anledning kunde jag inte blogga igår, någon sorts strul men nu är jag tillbaks i bloggvärlden igen.
Jag vet inte om det finns så mycket att berätta om gårdagen när jag tänker efter.
Det var som vanligt en vanlig dag och det känns som att jag upprepar mig väldigt mycket här på bloggen. Lite nytt kan jag nog förmedla ändå, jaa det vill säga utöver gårdagen som var vanlig som sagt.

Eller inte helt för jag gjorde nästan en avancerad måltid igår. Jag stekte lax och torsk till mig och barnen igår eftersom att Madonna och John var ute och åt. Herregud även om jag stekte fisken lite för länge så att den blev lite torr och gick sönder så måste jag iaf ge mig själv godkänt efter mitt första fiskförsök. Till det kokade jag ris, stekte blomkål och morötter samt fixade till brocollin. Under dagen tog jag också en promenad (!) i Darien och jag fick lagat min klocka som gick sönder igen för någon vecka sen. Annars var det som vanligt, ni bör ju kunna den rutinen vid detta laget så jag nämner inte den idag.

Lite annat jag kan meddela er är då att jag tänker åka till New York i helgen. Budgeten är lite återhämtat och jag bör klara en NY tur. Jag försöker också få tag i lite vänner här i Darien, får se var det slutar annars får jag vänta till au pair mötet om någon vecka.
För övrigt funderar jag på vad mitt nästa inköp kan bli, efter att jag inte handlat kläder på över en månad (!!!!) så är det nog dags för ett klädesplagg men där finns andra saker som bränner också...
Igår blev också ytterligare en del i sommarens familjesemester bokad. Hotellet i Key West blev bokat igår och jag får väl säga att jag är mycket nöjd med det hotellvalet, det var ju trots allt ytterligare ett waldorf-hotell.
Nu återstår bara lite transportfrågor och hotell i Miami, små framsteg varje dag gör susen i längden.

Nej nu ska jag in och bygga en volvo s80 på volvos hemsida så att jag berätta för min far om det är en sådan eller en v70 han ska införskaffa.

Tack och hej gott folk

Kommentarer
Postat av: Sis

Skönt att du lyckades komma på att du behövde två par skor.. fasligt att inte ha shoppat på en månad ;)

I helgen ska vi visst ha stormöte om detta med Key West.. ska se vad jag kan göra då..



Kanske lyckas jag inte, men det är ju tanken på att jag försökte som räknas.. eller att jag tänke försöka ;)

2009-02-11 @ 21:41:46
Postat av: Pappa

Key west behåller vi, nu är det en eller 2 nätter i Miami som gäller samt hur vi tar oss fram o tillbaks över själva pölen.

2009-02-12 @ 18:37:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0