Trouble

Coldplay får återigen stå för dagens låt...Denna gången med underbara trouble.
Vet väl inte riktigt hur jag ska koppla trouble, för stunden är inte jag i trouble i alla fall. Däremot är alla SAAB-ägare lite grann i trouble.
John har ju en sådan t.ex. och han kommer få mycket svårt att sälja den.

Idag har återigen varit en lugn dag, har mest tittat på tv hela dagen. Sett lite friends har jag gjort, sedan har jag också sett United vinna även om de tyvärr släppte in mål. Nu på kvällen såg jag Oceans´ Eleven, körde filmerna i omvänd ordning alltså, tog sista filmen igår och första idag.
Förhoppningsvis går Oceans´s Twelve imorgon.

Det är faktiskt mycket bra filmer, man ska väl inte säga att de är fantastiska eller något sådant men de är lättsedda, roliga och ganska charmiga filmer. Helt lysande skådespelare som medverkar i alla filmerna eller vad sägs om George Clooney, Brad Pitt, Andy Garcia, Bernie Mac, Elliott Gould, Matt Damon, Al Pacino, Julia Roberts, Eddie Jemison, Don Cheadle, Catherine Zeta-Jones. Ganska hyfsad stjärnsamling. Kombinationen är dock mycket bra och det blir inte för mycket stjärnglans. Clooney och Pitt är en perfekt duo i dessa filmer, mycket underhållande.
Jag tycker det är lite roligt att leta efter lite detaljer i filmer, i åtminstone första filmen har de en ganska tydlig detalj där Brad Pitt i väldigt många scener äter eller dricker något, intressant.

Jag har faktiskt lämnat huset idag också, jag tog Ace på en liten promenad så att han fick springa av sig lite. Tacksam som han är så var det nog därför han kissade på senare på kvällen. Jo visst gjorde han det, jag släppte ut honom i trädgården nu ikväll så att han skulle kissa där, gissa vad han gör så fort han kommer in istället. Jag försöker ta av honom hans "jacka" som är spänd under magen, mitt vad det är känner jag något varmt på handen, skönt...Hundjäv--n hade precis varit ute i tio minuter men han väntar med att kissa tills han kommer in...
Ah jaa, han har ju varit duktig resten av helgen så...

Familjen kom också hem idag, ganska sent så jag var ensam nästan hela dagen. Vid tio dök de upp iaf och barnen började direkt trakassera mig med sina nya vapen. Denna gången var det en pilskjutande spionväska och en penna som ger en stötar.

Hmm, tyvärr visste jag inte att det var New York Fashion Week förra veckan när jag var i NY...Annars hade jag ju givetvis letat upp platsen där hundratals kändisar befann sig. Mitt mål är att jag ska stöta på/se minst en kändis när jag är här i USA. Andra au pair kollegor har ju sett Paris Hilton på Macy´s eller Anders Svensson på Victoria´s Secret så jag borde väl också få se någon.
Kärlek vid första ögonkastet i hissen på Waldorf med Leighton Meester, Lauren Conrad, Jessica Stroup, Hayden Panettiere, Rachel Bilson, Miley Cyrus, Katy Perry, Taylor Momsen, Willa Holland eller Jessica Szohr bara för att nämna några vore väl inte heller fel. Fast det är klart, att springa på Ed Westwick som ger mig en roll i Gossip GIrl hade också funkat, ja till och med om jag skulle råka springa på Chris Martin, David Beckham, Barack Obama eller någon sådan skulle jag också vara rätt nöjd.

På tal om NY så får jag nog ta mig in där nästa vecka...
Planerar dock också att åka till en mycket billig och trevlig affär vid namn Marshalls i veckan, men enbart för att inhandla lite kalsingar och strumpor men vi får väl se vart det slutar...

Drömde inte så mycket i natt, synd. Det är roligt att drömma. I Minnesota drömde jag sjukligt mycket varje natt...Undrar vad det är som gör att jag inte drömmer lika mycket här...Ja drömmer lika mycket gör jag kanske, vad vet jag...Minns lika mycket gör jag inte iaf.

Kommentarer
Postat av: Pappa

Minnet kan ha med ålder att göra, du är ju snart 20.

Det insläppta målet innebar att man missade Europarekordet. Strumpor kan jag nog förstå, men du vet väl att man kan tvätta kalsongerna.

Idag bokas resten samt ansöks om inresetillstånd, vem vet om damerna blir godkända ?

Nu skall jag ut och titta på Fram-Karlsund.

2009-02-22 @ 10:20:53
Postat av: Carolina

Kärlek vid första ögonkastet i hissen på Waldorf med

Miley Cyrus vore väl inte heller fel. Björn, jag är besviken. Har du sett hennes mun? Har du sett henne i hanna montana(?), världens bästa skådespelerska? De andra kan jag förstå, men henne björn? usch!!

2009-02-22 @ 10:51:42
Postat av: Lotta

Jag undrar varför det bara skulle vara jag & Mamma som inte skulle bli godkända?

Haha.. härligt att du har en hyfsat lång lista på "kärlek vid första ögonkastet".. vi får hoppas att du råkar springa in i ngn av dem under din vistlese då.

Jag tror att Ace straffar dig genom att pissa inomhus.. ja, eftersom du glömt honom ute en & annan gång!

2009-02-22 @ 15:41:11
URL: http://whenyoutrytocatchastar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0