Ännu en dag i Darien

Hejsan allihopa, everybody.

Idag var ytterligare en dag i Darien, överraskande va?
Överraskande att dagarna rullar här med...
Tiden flyger fram och jag har nu varit här i över en vecka.

Det var en vanlig dag idag, även om jag inte behövde göra så mycket idag heller...
Mormor är ju fortfarande här och ni vet väl själv hur dem är, dem vill så gärna hjälpa till, så jag behöver ju inte göra så mycket.
Jag assisterade med frukosten imorse, sedan körde jag barnen till skolan.
Tog en liten tupplur innan jag tog med mig morfar på en runda i stan...
Vi hann köra lite vilse innan jag litade på min instinkt som faktiskt var rätt.
Jag känner redan till stället, imponerande?

Ett besök på The home depot (som för övrigt ska varsla 7000 personer, inte bara problem i Sverige), sedan vidare till Circuit city där jag fyndade igen. Efter mitt fyndande körde vi vidare till shores, en mataffär och handlade dagens middag.
Hem igen för lunch, dusch etc.

Hämtade sedan barnen på skolan och körde hem igen, blev en basketmatch på uppfarten idag igen. Denna gång vann jag, sedan fick jag återigen köra till Shores, barnens födelsedag är imorgon och dem ska ha med sig snacks till skolan.
Jag slapp iaf sköta hela delen med läxor som mormor tog hand om. Assisterade sedan mormor när hon gjorde mat till barnen, efter maten spenderade jag mest min tid med att titta på när barnen spelade diverse tv-spel. När det blev läsdags för barnen passade jag också på att läsa, sen blev det dags för mig själv att äta, god fylld fisk blev det idag, tillagat av mormor.
Nu sitter jag här och tittar på dagens nyheter med mormor, morfar och John.
John berättade precis att han köpt en mobiltelefon till mig, låter ju inte helt fel:P

Iaf, snart läggdags, lite trötter idag såå...
Ska förresten försöka få lite bilder från huset etc så att jag kan visa er mitt nya hem...

Kommentarer
Postat av: Anonym

a fan, det är ju i USA problemet ligger

2009-01-28 @ 07:54:55
Postat av: pappa

jag förstår att din kommentar om uppsägningar relateras till vad bl.a jag meddelat hemifrån, vilket kanske inte är helt lätt för alla att förstå.

Jag tänker mest på dagens inlägg.

2009-01-28 @ 08:39:51
Postat av: Sis

Roligt med spydiga comments från anonyma.. visst Bötte? ;)

Du verkar få i dig lite mer ordentlig mat nu, inte helt fel.

Inte helt fel att du ska få en ny mobil heller! :)



2009-01-28 @ 14:36:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0