Fortsatt gott...

Hejsan hejsan!

Jag lever ett fortsatt gott liv här, allting är mycket bra och jag trivs bra.

Jag lämnade väl er senast med info om torsdagen.

Fredagen var också bra, Jack var sjuk så jag fick jobba en annorlunda dag.

Började inte förrän 9.00 då Madonna jobbade hemifrån. Hon behövde dock verkligen jobba då vid 9 så jag fick ta hand om Jack då vilket inte var särskilt svårt då han bara låg och tittade på tv hela dagen.
Sen fick jag lite ledig tid på eftermiddagen och promenerade in i Darien, visade sig vara en trevlig liten stad. Kanske inte ens behöver ta mig till NY så ofta.
De hade nämligen en affär med kläder som passade mig trots att jag motstod deras 70% rea på Ralph Lauren, Lacoste etc. då jag var där i fredags.
Jobbade senare på eftermiddagen igen och på kvällen lämnade farmor, farfar, mamma och pappa huset för att äta på restaurang och jag tog hand om barnen tills dem kom hem.
Sedan satt jag och tittade på tv med de vuxna i familjen.

Lördagen var en ledig dag för mig och njöt av en sovmorgon sedan gjorde jag väl egentligen inget särskilt, tog det lite lugnt.
På eftermiddagen tog John med mig på en fortsatt sightseeing i Darien och jag fick se lite viktigta ställen så som livsmedelsaffärer, skolor, ställen dem spelar fotboll på, kompisars hus, tågstationer etc.

Väl hemma igen spelades en basketmatch, en riktig basketmatch denna gången inte som tv-spel.
Barnen mot Björn ute på uppfarten där jag till slut fick se mig besegrad i ett bäst av tre möte.

Hänåt kvällen fick familjen sen gäster och jag satt med och njöt av lite sällskap och god mat.

Idag är återigen en lugn dag då jag är ledig och inte gör så mycket.

Såg att min syster kommenterat att min tv (som hon lånar) är hennes även när jag kommer hem och att jag kunde fråga min mamma om detta.
Visst det kan jag väl gå med på, det är bara för min syster eller mor att köpa en ny tv till mig då:p

Tjingeling:)

Kommentarer
Postat av: pappa

Eftersom det finns en tendens att även jag blir inblandad i ekonomiska transaktioner så föreslår jag att att allt återgår till det vanliga när du återvänder hem. I övrigt låter det som om du har kommit till en mer normal familj.

Hmm Madonna ???

2009-01-26 @ 08:33:45
Postat av: Malin

Hejsan, gissa vem som stod ALLRA längst fram på Oasis konserten i Köpenhamn? Precis mellan Liam och Noel, och eftersom att Liam helatiden promenerar så stod han precis framför en del. Hihihi, fatta vad glad jag är! :D

2009-01-26 @ 14:05:32
URL: http://malinprevolnik.blogg.se/
Postat av: Mamma

Det måste ha varit lite svårt för dig att låta bli att handla men som mamma ser jag det som en utveckling i rätt riktning att någon gång kunnna det ibland.



Sköt om dig Mamma

2009-01-26 @ 19:01:44
Postat av: Sis

Skönt att läsa att du tycks trivas bättre. Framförallt är det otroligt imponerande att du motstod en rea på 70%.. du är väl inte sjuk?

Det är iaf min dator, den har fått virus.. undeeerbart! Denna förbannade datorj*vel alltså!



Ang. det där med teven så vet du ju vem du ska snacka med när det gäller pengar.. THE CAT! Alias banken..



Haha, nej.. skämt åsido.. du ska få tillbaka den när du kommer hem. Men, den kommer att vara saknad.



Sköt om dig Böttis!

Kram

2009-01-26 @ 21:14:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0