NY...

Hej hej, finns väl inte mycket att berätta om dagen.
Var sig lik, mormor och morfar var tillbaks i huset idag och barnen spelade sina tv-spel hela dagen.

Åt god mat tillsammans nu ikväll och det är fortsatt trevligt här.

Imorgon ska det bli ännu trevligare.

Då ska vi nämligen till New York City...Eller "stan" som det kallas här.

Madonna som är på tjänsteresa för tillfället kommer hem tidigare än väntat. Hon skulle inte kommit hem förrän på onsdag men nu kommer hon redan imorgon. Imorgon är också den dag som mormor och morfar ska lämna landet och flyga tillbaks till Australien.
Därför ska jag, John, mormor, morfar, Jack och Patrick köra in till New York City imorgon och där kommer pojkarna bli överraskade.
De vet inget idag om deras moders tidigare hemkomst så därför ska vi gå på museum i New York och lite annat och sen mitt i allt kommer mamma dyka upp.
Därefter kör vi sen mormor och morfar till flygplatsen.

Det viktiga är iaf att jag ska till N.Y.C....IMORGON!!
Lite sorgligt att mina pengar ännu inte nått mitt konto och därför är budgeten tight imorgon vilket innebär att det inte kan bli någon shopping.
Där kommer väl fler tillfällen till det dock.

God natt på er trogna läsare...


Kommentarer
Postat av: Carolina

foto! björn! Glöm inte det :P

2009-01-31 @ 10:17:26
Postat av: Lina

kan inte inte notera det faktum att jag är flitig och har vilja ;) det som räknas, haha. då får man jobb, oavsett tider ;)

2009-01-31 @ 15:35:55
Postat av: Pappa

Låter spännande med ett besök i NY, är Madonna ett vanligt namn i USA ?

Håller med Carolina, vi vill se bilder.

2009-02-01 @ 10:36:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0