And I liked it

Heeej!

Jag är tillbaka framför datorn igen...

Upplevde ju lite smärre problem med denna förbannade dator igår och idag men nu är jag tillbaks igen.
Trodde dock att jag skulle få spel igår kväll när datorn strejkade igen... Mitt i allt kunde jag inte komma in på internet trots att internet funkade. Jag kunde till exempel vara inloggad på msn och grejer, resten av datorn funkade också men jag kunde inte komma in på internet. Andra internet fungerade också, som mozilla fireworks till exempel...Men...Inte internet explorer...Med andra ord hade jag alltså kunnat skita i vilket men så fungerar inte jag...En ny dator ska fungera som en ny dator och inte klabba.

Så efter att ha gjort backups hela dagen idag så begav jag mig till best buy och snubben där trodde att hela operativsystemet var knas då det visade sig att lite mer än internet strejkade. Med andra ord fick jag återställa hela systemet och ta bort rubb och stubb så datorn blev som ny. Detta har jag nu gjort...

Dagen idag har varit ganska lik dagen igår...Vilket betyder att jag inte kan klaga så mycket, varken på idag, igår eller resten av veckan.

Vi har nämligen mest tittat på tv, spelat tv spel samt varit ute i solen och badat i poolen vilket är grym skönt faktiskt.

I onsdags kväll såg jag förresten film med Pär. RocknRolla såg vi och den var mycket bra.
Imorgon ska jag till någon outlet med Pär, blir nog bra...

Zlatan till Barcelona..Där ser man på. Flyg, hotell och matchbiljett till Barcelona - Real Madrid i november för under 6000kr låter ytterst intressant...

Tjing

Kommentarer
Postat av: Lotta

Sällan du har datorproblem då :) Ja idag är det dags.. nervöst!

& 6 dagar kvar nu.. GALET!

2009-07-18 @ 07:31:30
URL: http://whenyoutrytocatchastar.blogg.se/
Postat av: Pappa

Har hört Lottas brölloppstal, måste erkänna att jag blev minst sagt stolt. Har du fått jobb eftersom du anser att 6000 kr för att se en halvfigur som Zlatan är billigt?

2009-07-18 @ 10:20:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0