Built you an empire

Hej, är trött idag igen så jag ska snart sova...

Kunde inte sova inatt heller..Hade först problem att somna sedan vaknade jag hela tiden. Fast imorse visste jag i och för sig inte om jag vaknat till eller om jag bara drömt.

I alla fall. Kan ju inte klaga på dagen idag. Barnen var på utflykt med sin sådan "jump start" så jag jobbade en mellan 7-8 imorse, sen var jag ledig ett par timmar. Jobbade mellan 13-15. Sedan lämnade jag av barnen hos en kompis och var ledig ett par timmar igen. Började vid 18 igen och slutade sedan vid 20. Inte helt fel.
Under tiden jag sedan har jobbat så har vi ändå bara spelat poker så idag har jag ingen rätt att klaga.

Tyvärr var det inte så bra väder idag, annars hade jag kunnat steka lite på terassen. Min vita kropp hade behövt lite sol innan Key West och Miami Beach.

Jag stod för matlagningen idag också, blev enkelt idag med. Stekte lite kyckling och kött samt gjorde en sallad. Enkelt och smarrigt.
På tal om mat så pratade jag med mina föräldrar i helgen. Då nämnde jag att menyn jag har planerat för deras besök är hemlig. Då gissade min mor vad jag skulle tillaga och gissa om hon inte prickade in samtliga tre rätter?

Berättade detta för M som tyckte det var mycket roligt. "A mother knows her son" kommenterade hon. Vilket inte kunde stämma bättre i detta fallet.

Nej nu räcker bloggande för idag.
Tills imorgon ska jag försöka hitta en trevlig bild från helgen...

Ha det bra gumman, och alla andra också givetvis. (vet ju att lille gumman läser bloggen nu för tiden så fick passa på att skicka henne en speciell hälsning)

Kommentarer
Postat av: Lotta

Nyfiken syster.. vem är gumman? :)

Haha du, du kommer inte att vara ensam blek fär.. vi kan blända ikapp!

Visst var det lite lustigt att hon prickade alla? Är nog som M sa :)



Snart bror, snart!

2009-07-08 @ 20:07:24
URL: http://whenyoutrytocatchastar.blogg.se/
Postat av: pappa

Det är bara jag som är lyckligt ovetande om maträtterna. Och om Gumman också förresten.

Fan vet om jag inte är lyckligt ovetande om det mesta. Nu skall jag ut i karnevalsvimlet och bli om möjligt ännu mindre vetande. Vi hörs på Söndag

2009-07-09 @ 16:50:39
Postat av: Malin

Vem är gumman?

2009-07-13 @ 19:30:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0