Feel the dark side of the force, "use your anger"

God kväll.

Denna dagen har handlat lite om ilska...

Jag är ganska upprörd över att förbannade Real Madrid lyckades sno Benzema, han skulle ju gå till United.

Jag har också blivit retad av alla familjemedlemmar här i hemmet idag. Australien är nämligen 26 placeringar före Sverige på Fifa:s världsranking. Herregud, att Sverige är 42:a är ju helt uselt, lite märklig lista dock om man tittar på vilka lag som ligger före. Eller vad sägs om Honduras för att nämna ett sådant exempel?

USA är 12:a och Australien ligger på 16:e plats.

P har också varit väldigt arg och upprörd idag. Han blev väldigt arg på allt och alla när han inte tyckte att kastade bra som "pitcher" när vi spelade baseboll tidigare idag. Jag fick ju på ett par fullträffar mot honom och sen kunde han inte få ut J heller så då blev det för mycket.

Förutom att ha spelat baseboll så har vi också varit nere på den lilla frukt och grönt marknaden dem har här i staden på onsdagar. Vi handlade lite tomater, sallad, potatis och jordgubbar.

Annars har vi bara spenderat dagen inomhus då vädret inte varit toppen idag. Även här hemma har P varit arg, utan anledingen egentligen.

Idag lagade jag den där soppan vi lagade förra veckan också, ni vet den med kyckling, pasta och massa grönsaker. Den blir väldigt god måste jag säga.

Har funderat lite mer på menyn till min familjs vistelse här i slutet av månaden. Tror jag har kommit fram till tre rätter. Sista dagen tar jag emot önskemål. Övriga dagar hålls menyn hemlig.

Basebollspråket är ganska svårt att översätta till engelska.

Tack och hej!

Kommentarer
Postat av: Fredrik

klart att vi kör en fest när du kommer hem:D, ja vi hade behövt någon som orkade lyfta en gaffel:P, HAHAHA du bjöd fan på den björn:P

2009-07-02 @ 09:39:21
URL: http://mortuivivosdocent.blogg.se/
Postat av: Lina

Hur kan man säga fel när man glor in i en dator och kollar i säkert tio minuter om det stämmer. Det finns inte. man kan inte läsa så fel. Han var dessutom skum. Men jag fick rätt, hahah, presentkort för att dom klabbat, och bensinersättning och allt, jag är så tuff!

2009-07-02 @ 11:38:02
Postat av: pappa

Med den rankingen kan de göra som Gurras farsa sa till 'Taxidamen'. Men bra är vi inte just nu.

2009-07-02 @ 16:00:27
Postat av: Lotta

Asch, jag kom ju på det själv.. var bara tvungen att överlägga lite med Mia!



Ser fram emot att få smaka Böttes meny.. tror den kommer vara suverän!

2009-07-02 @ 20:54:11
URL: http://whenyoutrytocatchastar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0