Half blood prince

Hej hej..

Först och främst måste jag ju fråga vilken dryg uppföljare som väntar till pappas kommentar "...det har bara hänt en gång innan"

Usch, har inte haft några roliga nätter den senaste tiden. Har haft svårt att somna och sova sedan i helgen då jag hade värmeslag här inne. Vad som gjort detta nu i veckan vet jag inte riktigt. Kanske kan vara att familjen kommer på fredag men jag tror inte det faktiskt, någonting stör mig. Kanske är det hela den här grejen med att slutet närmar sig här borta, jag vet faktiskt inte vad det är.

Idag har det regnat och varit segt hela dagen här, första gången på ett tag faktiskt.
Så vi har spenderat väldigt mycket tid inomhus idag även om vi tog ett kvickt dopp i poolen idag också. Mestadels blev det ändå tv-spelande idag.

Efter att ha spenderat nästan hela dagen inomhus så bestämde vi oss sedan för att gå på bio idag, det passade ju en sån här dag. Så jag, P och J körde ner till bian i Darien och såg Harry Potter and the half blood prince.
Det måste ju erkännas att jag gillar Harry Potter alltså, denna filmen gjorde inte mig besviken den heller, sorgligt slut bara. På tal om slut så är ju slutet nu också nära för Harry Potter serien, alla böcker är ute sedan länge och sista filmen släpps väl nästa år? Kollad precis upp det och det verkar som att sista boken ska delas upp i två filmer, en som släpps i november nästa år och en del som släpps i juli 2011. Gud då är det ju ett tag kvar på denna serien.

Hatar för övrigt när serier man följt tar slut.

Efter bion har vi inte hunnit med så mycket mer och nu väntar bingen så det blir inte så mycket mer idag.

Imorgon när jag vaknar upp har ytterligare en dag gått...

Kommentarer
Postat av: Pappa

Halv arbetsdag kvar sedan är det väl dags att fundera på packningen. När det gäller serier så är väl själva poängen med en serie att den ska mynna ut i någon form av slut. Det gäller naturligtvis inte MASH. Det är väl inte konstigt om du börjar att grubbla på framtiden. Det är kanske din förväntade kockinsats de närmaste dagarna som gör dig orolig? 2 utbildade kockar och en kräsen.

TUFFT LÄGE!!

2009-07-22 @ 09:20:01
Postat av: Faster

Hej Björn, har läst ikapp lite på din blogg idag, det har inte blivit så mycket med det den sista tiden. Här går allt framåt och det är inte utan att vi avundas er alla lite grann. Men "vad är tre veckor i New York, Miami m.m. mot ett blandat väder i Landskrona"??? Ingenting, ingenting alls, eller? Hur som helst så önskar vi er en härlig tid och vet att ni kommer att få uppleva mycket, bara att se varandra igen efter ca nio månader! Ha det skönt och sköt om er och varandra, så hoppas vi att vi så småningom får se lite härliga bilder. Vi hörs!

2009-07-22 @ 19:31:27
Postat av: Faster

Hej Björn,har just uppdaterat mig på din blogg vilken jag inte läst på ett tag. Här går allt framåt. Det är inte utan att vi avundas er nu när det börjar närma sig er tripp, men då säger vi till oss själva "vad är väl en semester i New York, Miami m.m. mot en hemmavistelse med blandat väder i Landskrona" eller? Hoppas ni får det skönt och får uppleva mycket, bara att se varandra efter ca nio månader! Ha det så skönt och sköt om er och varandra, så hoppas vi på att få se lite härliga bilder sen. vi hörs.

2009-07-22 @ 19:43:02
Postat av: Faster

Som vanligt så kommer inte bloggen in meddetsamma och man tror att allt är försvunnet, man lär sig aldrig heller. Ha det bra.

2009-07-22 @ 19:47:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0