I love oreo´s

Oreo´s är sjukt gott. Kakor är vad det är för er som inte vet, kakor uppfanna här i detta land, väldigt populära och sjukt goda.

Trevlig dag mestadels av dagen. Har spelat lite baseboll, lite fotbollstennis och lekt lite på lekplatsen och lite annat. P har i och för sig varit väldigt irriterad idag igen och skrek och grät när han förlorade slantsinglingen som avgjorde om vi skulle spela fotboll eller baseboll. Även J var lite irriterad så idag fick vi ta till drastiska metoder.

Jaja, efter en liten telefonkonferans med modern i huset så skärpte sig bägge pojkarna och resten av dagen har gått bra.
Lite tv-spel och tv-tittande har det blivit.

M och JJ är på vinprovning ikväll så jag har koll på ungarna.

Imorgon blir det sovmorgon och kort arbetsdag, börjar vid 10 och slutar vid 14. Independence day weekend imorgon så M och JJ är lediga precis som resten av USA. Självaste independence day är på lördag...

God natt

Kommentarer
Postat av: Fredrik

Haha kanske jag får göra:P, men vill samtidigt inte vara taskig mot dig, vill ju inte säga något om hur liten och klen du är:P

2009-07-03 @ 07:58:26
URL: http://mortuivivosdocent.blogg.se/
Postat av: Lina

Oreos is the shit! Fy vad goda dom är.

2009-07-03 @ 12:53:54
Postat av: Lotta

Får nog testa dom då.. finns ju liksom här med :)

Ja.. gissa om jag längtar.. 21 dagar.. sinnes!



Ja Lillebror.. har du ingen koll eller?

2009-07-03 @ 18:16:35
URL: http://whenyoutrytocatchastar.blogg.se/
Postat av: Pappa

Fredrik,när jag var i Björns ålder var jag också liten och klen.

Nu är jag precis som du, stor och ----

2009-07-04 @ 02:07:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0