I´m not a supermodel, I still eat McDonalds, baby that´s just me!

God kväll.

Har vi tagit oss igenom en dag till..
Gick upp tidigare än vad jag behövde imorse, men visste ju inte när jag skulle börja jobba så bättre att vara för tidig än för sen.

Regnet har gjort denna dagen lite segare. Vi har inte kunnat bada i poolen så mycket då det varit kasst väder. Var ok fram till tidig eftermiddag så då passade vi på att bada av oss för sedan kom skitvädret. Fy vad tradigt väder det blev sen, blåsigt, mörkt och regnigt. Som en kass höstdag.

Tyvärr ser ju inte vädret jättelovande ut de närmsta dagarna. Är dock inte så illa som befarat då jag tidigare trott att det skulle åska de kommande tio dagarna. Nu ser det ut att bli bra väder lördag, skapligt söndag och sämre måndag. Sen vet jag inte...

Dagen har varit lite konstig idag, har liksom inte riktigt kunnat förstå att det verkligen är imorgon som familjen kommer. Känns väldigt märkligt och jag har därför inte varit så uppspelt idag som jag trott. Får väl se hur det blir imorgon. För imorgon är det som bekant dags. Hoppas vädret håller sig ok så att flyg och skit är i tid.

Blir lite jobb imorgon bitti också innan familjen sticker. De drar ju till Baltimore och ser Chelsea-Milan först innan de sedan kör därifrån till Kanada. En resa som jag skulle följt med på om det inte vore för att jag ska göra min egen grymma resa. Stackars JJ förresten, han kom hem vid 20 ikväll efter att ha varit på affärsresa i närmre tre veckor. I morgon förmiddag tvingas han sen hoppa in i bilen och köra ett par timmar till Baltimore och därefter en lång tripp till Kanada på lördag.

Hörs imorgon för en del av bloggläsarna. För de mest trogna kan jag säga, syns imorgon!

Kommentarer
Postat av: Pappa

Vädret låter lite oroväckande, vi måste kanske packa om så här i sista stund ? Från badbyxa till skidbyxa.

Nästa kommentar från undertecknad sker förhoppningsvis från 'over there', eller så slipper ni mig i knappt 3 veckor vem vet. Jag får ju chansen att säga till Björn direkt vad jag tycker i stället för att fjanta omkring på hans blogg. Vi får väl se.

2009-07-24 @ 07:56:35
Postat av: Lina

FJOLLA?! Vad snackar du om!!!!! Nu blir jag arg!

Jag tycker att pappa Björn ska fortsätta med sina kommentarer här i bloggen även under semestern. Vi är många som skrattar gott varje dag :)

2009-07-24 @ 08:48:15
Postat av: pelle h

Ta väl hand om "di gamle och Lotta".

Fam H önskar er alla en underbar semester over there.

2009-07-24 @ 14:04:10
Postat av: Linnea

okej, vad bra! tack! Hotellen ni ska bo pa sag inte allt for daliga ut maste jag saga.. valdigt avundsjuk!

2009-07-24 @ 15:20:37
URL: http://linneaappelqvist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0