Lovers are losing

God kväll...

Så ja, som vanligt är det min tur att blogga nu på kvällskvisten när resten av familjen somnat.

Måste komma i säng själv snart, övriga familjen går ju f-n upp mitt i natten så jag får väl anpassa mig lite till dem. Kan ju inte lika och dra hur länge som helst.

Idag var det söndag, som vilken söndag som helst skulle man kunna skriva men så var det ju inte.

Efter en lugn förmiddag tog vi oss efter lunchen med en mycket underlig buss till Norwalk där vi hoppade av. Ska kanske nämnas att jag packade lite i förmiddags. Bestämde mig för vad jag skulle skicka hem med familjen. Det slutade med att jag skickade hem tre jackor, kalsonger, strumpor, sju par skor, 15 tröjor, sju par jeans, 20-25 t-shirts, två kostymer termobyxor och andra vintersaker och en massa annat smått skit. Dessutom bör det nog nämnas att jag fortfarande har kvar en 20 t-shirts, sju par jeans, fem par skor, 15 tröjor, en jacka, en massa strumpor och kalsonger samt tio shorts. Förutom detta skickade jag i januari hem 30kg kläder...Någon mer som kan dra slutsatsen att jag har för mycket kläder?

Väl i Norwalk så lämnade vi av pappa på en restaurang sen begav vi andra oss in på TJ Maxx där de fick uppleva lite redig amerikansk shopping. En mycket rörig och jobbig affär faktiskt men har man lite tålamod så kan man fynda rejält.

Mamma fick tag i ett par skor och lite presenter samt örngott och påslakan till mig. Det är mycket viktigt att påpeka att det var märket lacoste på både örngottet och påslakanet.
Syrran hittade tre par skor och en t-shirt. Hon var helt i extas, men så gjorde hon ju riktiga fynd också, eller vad sägs om ett par calvin klein skor, ett par steve madden skor, ett par tommy hilfiger skor och en t-shirt för dryga 100 dollar?

Jag själv fyndade också lite, köpte två böcker, en smoothiebok och en muffinsbok. Sen köpte jag även två t-shirts. En yankee t-shirt och en ed hardy t-shirt. Dessutom köpte jag en liten gåva till min far. En elektrisk tandborste fick han av mig, hoppas att han använder den nu också. Han sa ju igår att han ville ha en sådan.

Efter att vi fått lite tid att slå ihjäl i väntan på bussen så blev det ett besök på starbucks med lite kaffe och kaka. Gott gott, sedan tog vi oss hem igen och vilade upp oss lite innan jag briljerade i köket med min berömda apelsinkyckling. Därefter har vi spelat monopol tills vi tröttnade på det med och de övriga gick och lade sig vilket jag också ska göra nu.

Imorgon blir det New York City...Trevligt!

God natt

Kommentarer
Postat av: Sis

Ja jag var verkligen i extas där igår Bötte.. men herregud.. det förstår du ju förstå! :D

2009-07-27 @ 13:15:42
Postat av: pappa

Även jag var inne i affären, det var ruskigt nära att jag shoppat loss redan i denna första affär. En t shirt frän Tommy Hilfigher för det facila priset av 10 dollar. pallade dock inte affärsiden utan gick i stället till en skum mexikansk bar. Den visade sig dock vara mindre skum invändigt. Coronan var kall och god, det blev en till i min långa väntan på familjen.

2009-07-27 @ 15:26:09
Postat av: Faster

Vi här hemma blir lite oroliga att även Lennart ska drabbas av shoppingsjukan när nu hela familjen är med och påverkar, men sen kom vi på att någon måste ju klart stå utanför och vakta hunden. Vilken tur! Tur är det också att det finns en del oaser att vila och vänta på. Låter trevligt med New York imorgon, men det är väl inte dags att flytta på er redan eller det är bara en dagstur? Här hemma ska solen återvända imorgon är det sagt, då ska vi minsann till Lund och shoppa loss. Ha det bra.

2009-07-27 @ 17:36:43
Postat av: Barbro och Pelle

Hej på er familjen Wajkstroem!



Mammor é som dom é,örngott och skit då é det bättre med en kall Corona!

I morgon shoppar vi loss i Halmstad och sänder en tanke till er i "the big apple".

Hälsa till the doorman och förvarna om vår ankomst längre fram.

2009-07-27 @ 19:45:13
Postat av: Faster

Det är jag som är fel i dagarna, visst är det dags för New York!

2009-07-27 @ 20:23:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0