Oreo´s, oreo´s, my new drug, my new addiction, my new obsession

Oh, gud. Idag har jag hittat något nytt, väldigt gott. En ännu syndigare version av mina drömlika oreo´s. Tidigare har jag tänkt att McDonalds har helt meningslösa Mcflurry smaker, det var tills jag upptäckte tjusningen med oreo´s och J idag berättade för mig att donkan säljer mcflurry med oreo´s. Det hade ju passerat mina hjärna ganska obemärkt tidigare men när jag nu upptäckt tjusningen med oreo´s så var jag ju tvungen att prova mcflurry oreo´s. Herregud vad gott. Älskar oreo´s. Tur att min syster berättade att de finns i Sverige också, väldigt trevligt.

Idag har jag jobbat lite, har varit en ganska avslappnad dag. Efter lite jobb så körde jag till banken och då även till mcdonalds och köpte en mcflurry till mig, en till J och en vanlig glass till P.

Ikväll har vi fått besök, lite australienska vänner från hong kong. Vi har då för-firat independece day med en amerikansk grillning på terassen.

Så mycket fanns där väl att säga om min dag, ska nog smyga ut och sno några oreo´s nu.

Ha det bra!

Kommentarer
Postat av: pappa

inte mycket att kommentera.

2009-07-04 @ 09:54:35
Postat av: pappa

Vad är Oreo ?

2009-07-04 @ 09:55:23
Postat av: Fredrik

det är fint med Oreo´s:D njut av det länge bötte:D

2009-07-04 @ 14:39:08
URL: http://mortuivivosdocent.blogg.se/
Postat av: Rebecca

Fint att du skriver oreo's sju gånger i ett och samma inlägg, haha!



U must really love it.

2009-07-05 @ 00:35:39
URL: http://rebeccasoderstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0