She´s cheer captain and I´m on the bleachers

God kväll...

Det har då äntligen blivit dags att avslöja vem gumman är...

(Trumvirvel)
OCH GUMMAN ÄÄRR....
FREDRIK "NILLE" NILSSON...GRATULERAR!

Min kära vän Fredrik "nille" Nilsson har alltså fått den enorma äran att kallas gumman. Utan anledning egentligen, en annan kamrat till mig (inte Igor, utan Fredrik Fridman) kallade nämligen honom gumman under en facebook konversation vi alla hade och jag tyckte då att det var ett väldigt underhållande och passande namn till "lilla fredde" så jag beslöt mig för att göra mitt bästa för att få nille till att bli kallad gumman.

Så nu vet ni det, gumman är Fredrik Nilsson, gör inte mig besviken nu, utan även ni måste kalla honom gumman.

Idag har det varit en ganska skön dag ändå...Tydligen har det införskaffats en pool till trädgården under tiden jag varit borta. Så vi spenderade en del tid vid den...Tyvärr blev det lite molnigt, och utan sol badar inte jag.

Förutom att jäsa vid poolen så har vi tittat lite på tv och spelat lite spel. På eftermiddagen var det sedan dags för barnens fotbollsläger de har denna veckan. Varje dag mellan 16-19 har de träning denna veckan. Ganska skönt för mig. Egentligen skulle jag varit på denna fotbollsträning nu och skrivit min läxa jag fick i helgen medan barnen tränade, men då jag glömde läxan hemma fick jag ju köra hem igen och väl här hemma behövdes inte många ursäkter för att läxan skulle skjutas på.

Istället har jag surfat runt på internet. Men helt meningslös har jag inte varit utan jag har faktiskt tittat runt lite efter ett jobb när jag kommer hem. Hemkomsten närmar ju sig med stormsteg och ett jobb är av hög prioritet när jag kommit hem. Fanns väl inte mycket intressant egentligen, mycket försäljningsjobb med rörlig lön. Men men, man får väl ta vad som finns antar jag...

Nej nu ska jag snart hämta barnen igen, så tack och hej för nu...

Kommentarer
Postat av: Fredrik

Tack så mycket för detta pris, jag känner inte direkt mig stolt för detta men jag tar emot det, men man brukar säga att hämnden har ljuv smak när det kommer och bitter för den som blir utsatt, bara vänta bötte, hämnden kommer att komma som en storm mot dig!!!

2009-07-14 @ 10:20:26
URL: http://mortuivivosdocent.blogg.se/
Postat av: Lina

Haha Götet är fantastiskt. Tycker du borde sluta mobba mig, aiiight!!!

2009-07-14 @ 19:48:57
Postat av: Lotta

Härligt att familjen skaffat en pool lagom tills vi kommer.. den ser jag fram emot att få använda :)

10 dagar nu.. sinnes!

2009-07-14 @ 21:56:26
URL: http://whenyoutrytocatchastar.blogg.se/
Postat av: pappa

Tyvärr kan jag inte ställa upp på att kalla fredrik för Lilla Gumman. Han är större och starkare än vad jag är. För övrigt är det viktigt att vårda sina vänner, de är det bästa man har. Förutom sin fantastiska fru och sina underbara barn förstås.

2009-07-15 @ 12:56:17
Postat av: Fredrik

väl valda ord lennart

2009-07-16 @ 09:40:56
URL: http://mortuivivosdocent.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0