This is the world that we live in

Förlåt, såg denna rubrik på Linas blogg och fick lite underbara flashbacks från The killers konserten jag såg för någon månad sen.

Får också passa på att hälsa alla så gott i det åhfeldtska hemmet då de hälsade mig så gott idag.

Läste syrrans blogg precis och såg att hon skryter lite...
Hmm, kanske jag också ska göra, som min syster säger så är denna resa vår familj ska göra "a once in a lifetime" och då får vi fan skryta lite.

Dessutom finns det väl inget som passar bättre än att slänga in en massa bilder på en massa lyxiga hotell till dagens rubrik ;)
So, here wo go. En liten presentation av hotellen vi ska bo på.

Key West: Casa Marina Resort, släkte i den välkända Waldorf familjen, ligger på Key West´s största privata strand.
      

 

Miami:  Mandarin Oriental, ytterligare ett hotell på privat strand, privat ö till och med.
      

 

Orlando: Hotel International Plaza Resort & Spa, charmigt litet hotell i närheten av disneyland
     

Sist men inte minst, New York: Waldorf Astoria, ett av New Yorks mest eleganta hotell. Enligt David the doorman så är Waldorf det enda hotellet i NY där presidenten bor på när han besöker i New York, mycket mer behövs väl inte sägas.
     

Så då var skrytet avklarat.

Dagen då? Jo jag jobbar fortfarande, började 08:00 imorse och nu är klockan 23:33 så det har/är ju en hyfsat lång dag.
J är fortfarande inte tillbaks från sin buisnesstrip. Han kommer dock hem imorgon efter att ha varit borta i tre veckor. M är ute och svirar idag så då får jag jobba i typ 14 timmar.

Dagen har trots att den varit lång varit mycket skön. Har sagt det förr men det tåls att sägas igen. Så länge man får betalt för att spela tv-spel, titta på tv och bada i poolen så ska man inte klaga. Så har min dag sett ut idag igen så jag klagar absolut inte. Är mycket skönt måste jag säga.

Ojoj, nu är det fan i mig nära. Mindre än 48 timmar kvar nu...

Kommentarer
Postat av: Lotta

Klart att vi får skryta lite.. som sagt.. "Once in a lifetime" & vilken resa vi ska ha.. längtar så! Nu är det fasen inte långt kvar.. gaaalet!

I morgon vid denna tiden håller jag nog på & fixar mig som allra bäst nu :)

Ses i morgon Lillebror.. IMORGON!

2009-07-23 @ 08:25:50
URL: http://whenyoutrytocatchastar.blogg.se/
Postat av: Pappa

Passa på och njut, nästa gång blir det tält i Karlslund. Det har varit en lång nedräkning men nu är det nära. Å all denna shopping, jag kan knappt sova om nätterna.

2009-07-23 @ 11:22:56
Postat av: Lina

Hehe, 12timmars dagar räcker gott och väl för min del. Galet fast jag har världens bästa jobb så det brukar gå fort. Män är användbara till både det ena och det andra, däremot så vägrar jag vara beroende av dem.



Ja läs du igen dig, får jag gör med dig ibland också. Jag saknar dig galet mycket Böttis och vill gärna hjälpa dig att tänka ut vad du ska göra.. Önskar jag kunde göra det öga mot öga bara. Men du vet vad jag tycker. Njut nu dock av din familj och deras besök!

2009-07-23 @ 20:01:55
Postat av: malin

Åh vad bra dom va! ta nu många bilder björn! I miami och så!

2009-07-25 @ 14:10:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0