Threw our shoes in to the ocean

Dagens rubrik är tagen från en grym låt jag snappat upp från en reklam fär Bacardi här i USA.
Matt and Kim - Daylight. Checka in låten och gruppen på youtube.

På tal om reklam så hade jag idag tänkt slänga in ett youtube-klipp på en annan mycket rolig reklam härifrån men tyvärr har jag inte lyckats klura ut hur man gör...Tror till och med att jag har gjort det förr, klurar dock inte ut det nu...

Så jag postar bara länken här istället så får ni själv klicka er dit...Väl värt att se den reklamen faktiskt
Det är en reklam för Heineken

http://www.youtube.com/watch?v=yIutgtzwhAc 

Vem vet, kanske jag lyckades trots allt.

Det är nog den roligaste reklamen jag har sett faktiskt...Den tillsammans nike-reklamen där LeBron James och Kobe Bryant är mupparna.

Idag då, jo idag har det varit lite som många andra dagar. Hämtat barnen, kommit hem, ätit lunch, tagit det lugnt, spelat resten av basketbollmatchen, tagit det lugnt, J och P gick till två kompisar här i "området", J och P kom tillbaks med sina två kompisar, jag lekte lite med dem alla, jag lagade mat, dem åt, vi åt och nu är det kväll...

Förutom detta så har jag också förberrett mig för min helgkurs. Har nog inte berättat det här tidigare men i helgen ska jag läsa mina första tre credits. Som au pair måste man nämligen läsa sex credits och i helgen är det dags för mina första tre. Ganska vanligt att man tar helgkurs, två stycken och sedan är det klart. Är väl ingenting jag ser fram emot direkt, förhoppingsvis träffar man lite nytt roligt folk annars är där väl ingen större glädje med denna helgen.

Tar nog med min dator imorgon men vet inte hur det är med internet där borta (CW Post college på Long island). Skulle det köra ihop sig så hörs vi efter helgen igen, om inte så hörs vi nog redan imorgon. Vem vet?

Efter helgen kan det nog vara dags att avslöja vem lilla gumman är. Hon kan nog vara mogen för det då...

Ha det gött

Glömt inte titta på reklamen, gärna lyssna lite på matt and kim med


Kommentarer
Postat av: Pappa

Hade glömt bort det helgkurs, vi sparar mao Skype till nästa helg. Då är det nära.

2009-07-10 @ 09:54:33
Postat av: Pappa

Tro det eller ej men den reklamen hade t.o.m jag sett. På svensk TV. !!!

2009-07-10 @ 09:56:25
Postat av: pappa

Är man som jag tekniskt lagd så vet man naturligtvis vem "lilla gumman är".

2009-07-10 @ 10:02:56
Postat av: Fredrik

Klart jag är:D

2009-07-11 @ 13:50:45
URL: http://mortuivivosdocent.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0