When you´re lost

God kväll.

Har inte varit någon händelserik dag idag. Tog mig en välförtjänt sovmorgon imorse och efter att ha käkat frukost och gjort lite annat så ringde jag mor och far. Efter att ha pratat med dem en timme på skype så ringde jag min syrra och vi pratade i två och en halv timme. Pratade om allt och inget egentligen. Lite om resan, bröllop och annat. Det var mycket trevligt.

Därefter skulle jag ha ägnat lite tid åt att skriva ihop ett CV så att jag kan söka lite jobb. Jag vill nämligen verkligen, verkligen ha ett jobb när jag kommer hem. Orkar inte bara gå och dra.
Tänkte en liten tanke igår när jag försökte somna. Om jag inte hittar ett jobb när det närmar sig hemfärd, kan det inte vara värt att förlänga några månader då och byta familj så att jag får upptäcka USA ännu mer. Flytta till Kalifornien till exempel, glassa runt i Los Angeles någon månad innan man kommer hem?
Ni som vill ha hem mig ska inte oroa er för mycket, denna tanke kommer det troligen inte bli verklighet av.

Istället för att slänga ihop ett CV så åt jag istället då det var dags för mat , Efter maten badade vi i poolen ett tag och spelade lite tv-spel.
Imorgon är det jobb som vanligt igen, M jobbar dock hemifrån så jag ska se om jag kan bli lite ledig på eftermiddagen, då kan jag klippa mig. Imorgon kväll väntar au pair möte, sen är det bara tisdag, onsdag och torsdag kvar innan familjen kommer på fredag.
GUD VAD KUL!

Kommentarer
Postat av: Pappa

Jag vågar knappt skriva det, men jag förstår dina tankar. Gå och dra här ett drygt halvår innan skolan tar vid känns inte som ett kul alternativ.

Missförstå mig inte, även jag vill ha hem dig. Det går t.ex inte att prata fotboll med resterande delar av familjen.

2009-07-20 @ 09:28:51
Postat av: Fredrik

jag stötar dig i vilket du än gör!!! som en vän ska göra!

2009-07-20 @ 10:32:48
URL: http://mortuivivosdocent.blogg.se/
Postat av: Lotta

Jag fattar inte vad Pappa menar med att det inte går att prata fotboll med resterande delen av familjen..? Say what liksom?



Det var iaf väldigt roligt att prata med dig igår Böttis.. kändes knäppt att avsluta samtalet med "-Vi ses på Fredag".. men det gör vi ju.. galet.



SNART BROR SNART <3

2009-07-20 @ 17:18:18
URL: http://whenyoutrytocatchastar.blogg.se/
Postat av: Pappa

Sorry Lotta, även om du har vunnit tekniktävlingen för unga damer på Landora så tvivlar jag på att du vet vad som är in och utsidan på en fotboll.

2009-07-20 @ 18:28:49
Postat av: Fredrik

jag blir inte sur så lätt längre, jag har hittat mitt lugn inre, haha ja jag måste ju visa att jag börjat gå ner i vikt:D, ja du får tetas extra mycket med henne då:P

2009-07-20 @ 21:45:48
URL: http://mortuivivosdocent.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0