Blew down the doors to let me in...

Hejsan...

Jag har haft en skön dag idag...

Började tidigare än förra veckan eftersom att barnen denna veckan har en "förstart" till middleschool som de börjar till hösten denna veckan, och nästa...

Såg alltså till att barnen fick frukost och blev klara innan jag körde iväg dem. När jag kom hem käkade jag frukost och tog en tupplur i barnens säng så att jag undvek städarna...
Körde och hämtade barnen nyss och vi körde hem igen och åt lunch innan vi begav oss ner till en annan skola, deras gamla skola. Där vi spelade/lekte lite olika lekar.
Vi hann komma hem och spela några matcher fifa innan min dag tog slut i princip. En kompis till barnen ringde och undrade om de ville sova över vilket de givetvis ville så jag körde dem dit och sen var jag ledig.

Har varit uppe och duschat och nu sitter jag här i köket och har precis käkat en god lunch, kött som familjen åt igår samt en sallad jag nyss slängde ihop. Baconbitar, sallad, tomater, gurka, krutonger och salladsdressing.

Väntar på att klockan ska slå 20:00, då har jag nämligen au pair-möte. Vädret har varit underbart idag förresten, mycket trevligt ;)

Tänkte att jag får ju visa er alla helgens inköp så idag har jag också fotat mina senaste inköp. Tänkte slänga upp bilderna nu,,,

Så varsågoda!

Skjorta från H&M, 5 DOLLAR     

Ovan ser ni mina tre kortärmade skjortor (de två första från H&M och den tredje från Ben Sherman), längst till höger ser ni min nya jacka från Banana Republic.

Nedan ser ni min nya kofta från Banana Republic, min hatt från H&M och mina jeans från Marc Jacobs.

     

Nu måste jag tyvärr gå, även jag har fler bilder att visa. Får väl slänga upp dem en annan dag, nu är det au pair möte.

Ha det gott, tja på er!

Kommentarer
Postat av: pappa

Var tog manschettknapparna vägen, det är det enda inköp du gjort som verkligen var nödvändigt ur ett ekonomiskt perspektiv. I morgon går vi in på raksträckan.

2009-06-30 @ 16:40:29
Postat av: Lotta

Ja nu du Lillebror, nu är det inte långt kvar. 24 dagar idag.. helt otroligt! Man kan väl säga att man längtar en aning nu.



Jamen har du sett kommentaren jag fick då? Haha. Men på själva bloggen står det inget. Klart att man blir sjukt nyfiken :)

2009-06-30 @ 18:05:40
URL: http://whenyoutrytocatchastar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0