But he talks like a gentleman, like you imagined, when you were young

God kvall...

Eftersom att ni verkade tycka att det var storigt nar jag skrev som jag gjorde igar (vilket var helt medvetet) sa andra jag idag tillbaks till det vanliga igen...Tankte att det skulle underlatta sa att dar inte blev nagra missfortstandan nu nar jag tvingas skriva "pa amerikanska". De symbolerna jag skrev med igar sitter namligen dar vara svenska a,a,o brukar sitta :)

Jaja, ingen fara att fa panik kara vanner...Imorgon ar jag tillbaks med riktigt svenskt sprak igen...
Jag kopte namligen min nya dator idag...Tyvarr har jag annu inte fatt hem den eftersom att bade min nya och gamla dator ar kvar pa best buy sa att de kan hamta filerna fran min gamla dator och fora over dem till den nya. Det skulle varit klart ikvall, men nar jag kom till best buy sa visade det sig att min harddisk pa gamla datorn troligen var mer skadad an vantat och det tar darfor lite langre tid...Imorgon bitti ska jag dock dit och hamta den...

Har varit en battre dag idag...Har inte varit sa nere idag...
Har dock, av numerous orsaker, inget vidare sjalvfortroende for tillfallet vilket ar lite jobbigt...
Loser sig nog pa nagot satt med tiden...

Hamtade barnen och vi stack direkt till tandlakaren fran skolan. Aven M var med idag da barnen har lite tandlakarskrack tydligen. Inget jag sag idag dock utan det gick hur bra som helst aven om jag satt i vantrummet hela tiden. Det fanns en risk att barnen skulle bli inskickade i var sitt rum och darfor var jag med, sa blev inte fallet sa da satt jag i vantrummet istallet.

Efter en snabb runda hemma bar det ivag till baseboll...Sasongens sista match som olyckligt nog slutade i forlust for pagarna...
Hem och serverade dem middag innan jag sjalv blev serverad middag, en god sallad och en god biff/stek.
Sen begav jag mig som bekant ivag till best buy dar jag fick kora hem tomhant igen...

Nu vantar bingen och imorgon far jag min nya dator...grymmedatorn...battre en forra, denna gangen med tillaggsforsakringen "accidental damage" sa nu kan jag gora precis vad jag vill med datorn, tappa den, spilla pa den eller nagot annat kul och anda fa en ny...
Tyvarr tackte inte min forsakring den har lilla olyckan jag nyss haft, sa dar var ju ytterligare en orsak till att teckna "accidental damage" denna gangen...
Turligt nog sa hittade jag dock till slut en en forsakring som tacker mig (och syrran) vid sadana har situationer till viss del, inte till fullo men till viss del vilket alltid ar nagot ;p Vi far val tacka mina foraldrar for att dem tecknat denna forsakringen till oss...

"Will your system be alright, when you dream of home tonight?"

Kommentarer
Postat av: Pappa

Väntar mig att denna typ av försäkringar återgäldas på ålderns höst.

2009-06-16 @ 18:34:24
Postat av: Malin

Du är gjord av pengar!

2009-06-16 @ 19:21:16
URL: http://malinprevolnik.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0