Goder afton

Goder afton allihopa.

Får väl först då be om ursäkt, visade bristande kunskap om Pirates of the caribbean filmerna igår och detta påpekade ju givetvis piratnörden Malin. Filmen heter ju inte "world at end" utan "at world´s end".

Har varit en seg dag idag igen, gjorde inte så mycket i förmiddags heller. Sprang bara 1.6km istället för mina vanliga 3.5km, får skärpa mig nu...

Min axel besvärar mig fortfarande och den är väldigt besvärande måste jag säga.

Hämtade barnen och då var det nästan raka vägen till fotbollen. Släppte av dem strax innan det var tänkt att börja men det kändes lite märkligt så därför skyndade jag mig supermycket till affären och kom tillbaks en kvart senare, det vill säga tio minuter efter att träningen skulle börjat. Där var inga tränare utan bara P, J och en annan lagkamrat. In i bilen på jakt efter träningen, släppte av den andra lagkamraten när vi insåg (då vi körde förbi en annan träningsplan) att träningen blivit flyttad utan att vi fick reda på det. J och P hade inte tid att träna längre ändå då de hade en basebollmatch också.
Så istället körde vi till basebollplanen och där var allt som det skulle vara med tränare och lagkamrater på plats.
Efter en sväng hemma om så var jag åter tillbaks på basebollfältet och tittade på matchen med Ace. Var ju inte mycket att titta på idag dock, var dags för slutspel idag och eftersom att barnens lag inte gjort så bra ifrån sig (8:a och näst sist i sin grupp) så fick man möta det näst bästa laget från den andra gruppen. De var ju lite för bra och det blev förlust med 15-3.

Ikväll har vi åtit den där goda fyllda laxen med lite pommes och sallad. Nu är det lite Law & Order men jag funderar på om jag ska skippa det och smyga till sängs.

Köpte förresten ett spel till mitt playstation igår. Singstar 3, kan vara sjukt roligt juu. Var tvungen att köpa det när jag såg att spelet innehöll Viva La Vida, fick ju ett bra pris på $3.50 också då jag hade en sån där "voucher".
Funderar på om jag ska köpa Singstar 2 också, finns för $10 vilket är sjukt billigt, fanns också tillsammans med två mikrofoner och singstar 2, även det för $10. Tyvärr var det slutsålt, så jag har mailat best buy för att se om det förväntas att komma in. Lite sjukt är det dock, singstar 2 och två mikrofoner kostar $10 medan bara två mikrofoner kostar $20. Behöver ju mikrofonerna också slutligen.

Kommentarer
Postat av: pappa

Singstar låter oroväckande, ska du ta hem det ?

2009-06-05 @ 12:44:46
Postat av: Lotta

JA KÖP KÖP KÖP! Jag äääälskar Singstar! Kent finns med på en skiva, gissa om jag hade piskat alla då?



Gällande att komma til USA 2 dagar tidigare så går inte det eftersom jag helt enkelt inte kan ändra på min semester nu..

2009-06-05 @ 15:51:30
URL: http://whenyoutrytocatchastar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0