Helvetets helvete...

FAAAAAAAAN! FAAAAN, vad jag ar irriterad...

Bloggar fran J:s dator idag...Varfor? Jo, for att jag har forstort min dator idag...Riktigt forstort den, hur? Varldens mest oturliga olycka..Skulle dra for gardinerna till mitt fonster, drog i dem och da faller en del av gardinerna ner, en liten natt typ traribba som kanske vager ett kilo flog ner och landade mitt pa datorn som ju genast slutade fungera...

Var precis pa best buy precis och tydligen kommer reparationen bli saa dyr att jag lika bra kan kopa en ny dator...Yippieee, precis vad jag hoppats pa, en ovantad utgift pa ett par tusen..
Far val stalla mig fragan om jag da behover en ny dator, vet nog redan svaret dock....Fy fan vad jobbigt......
Precis som om man inte kunde anvanda pengarna an nagot nyttigare till att ersatta en dator man kopte for ca atta manader sen.

Jaja, orkar knappt beratta om resten av dagen, fick hjalpa till att fa bort vatten fran basebollplanen sa att barnen kunde spela, dem vann.

Gratulerar alla till studenten idag forresten 

Kommentarer
Postat av: Pappa

Det borde hanteras under någon form av "drulleförsäkring", din, er eller vår. Kolla vad du själv har, eller vad familjen har. Annars får vi försöka ta det härifrån.

Kom ihåg, det är trots allt världsliga ting.

2009-06-13 @ 11:34:17
Postat av: Lotta

Jag förstår din irritationen Lillebror.. så jäkla irriterande när sådana saker händer.. Men jag tycker att du ska följa Pappas råd & se om du kan få ngt på ngn försäkring.. är värt att kolla upp!

2009-06-13 @ 12:03:49
URL: http://whenyoutrytocatchastar.blogg.se/
Postat av: Lina

Nu åker vi till Ven. Önskar du kunde varit med. Men det kommer fler gånger. I miss you!! Hoppas allt är bra, fastän datormissödet..

2009-06-13 @ 14:58:50
Postat av: Faster

Datorotur, det är vad du har! Tänk på att du har tur med så mycket annat som är viktigare, familj, vänner, hälsa, visst det låter banalt men en dator kan man alltid ersätta. Jag tror också att du kan få ut det via någon försäkring, det ordnar sig nog. Ha det så bra och sköt om dig.

2009-06-13 @ 21:16:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0