Now that you´re mine

Hej!

Har utforskat höjden av slapphet idag. Mina föräldrar var inne på samma spår såg jag, dock av olika orsaker.

Jo, hade ju tänkt att jag skulle till NY idag. Tog mig därför upp ganska tidigt imorse, redan innan nio var jag uppe. Gick direkt från sängen och satte mig i fåtöljen i "barnrummet" där resten av familjen satt. Märkte inget konstigt alls, sen försvann barnen och M och jag tänkte ta mig in till mitt rum igen. Reste mig upp ur fåtöljen och gäspade, precis samtidigt kände jag något väldigt obehagligt skölja över mig och detta kunde sluta illa kände jag. Har aldrig svimmat förr men så som jag föreställer mig att man känner sig sekunderna innan kände jag mig just då. Snubblade frammåt och sedan åt sidan innan jag återfick balansen igen. Ja, alltså lät kanske väldigt illa eller konstigt nu, jag svimmade aldrig för er som inte hängde med. Däremot kände jag direkt att det var något konstigt och att jag skulle tappa kontrollen. Vad som egentligen (orsakade detta) hände vet jag inte men det var väldigt obehagligt i alla fall. Kände direkt när jag reste mig upp att jag skulle tappa balansen och det halvt svartnade för ögonen medan jag snubblade ett par steg frammåt och vinglade åt sidan. Usch, det var faktiskt lite läskigt. Lyckades hålla mig på benen igen satte mig försiktigt ner ett tag samtidigt som yrseln tog över innan jag tog mig in till sängen igen, skippade New York resan och somnade om ett par timmar. Satt på sin plats och jag mådde bättre sedan men har ändå tagit det lugnt idag, tittat på tv och sovit hela dagen och ätit en god middag ikväll (revben och pommes)

Får nog bli New York imorgon istället :)

Å andra sidan kan jag se det som att jag sparade en massa pengar idag och kan därför spara dem istället så att jag kan boka min bussresa:)

Kommentarer
Postat av: Pappa

Låter lite obehagligt, ibland kan det kännas så när man reser sig för häftigt. Du får se om det händer fler gånger, isf får du nog gå till läkare och kolla dina värden. Du behövde kanske sova ut. Denna veckan ska jag få besök av vårt Australiensiska bolags nye ekonomichef, han är på rundtur i Europa. Jag som inte ens besökt vårt tyska bolag på alla mina år.

P.S Vilket jag iofs inte har något emot. M kanske känner honom, eller alla kanske inet känner alla i Australien

2009-06-21 @ 20:25:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0