Ronaldo, ditt lilla svin, ditt olojala svin!

Usch, läste precis lite artiklar av olika slag om Cristiano Ronaldo. Satt och blev lite småirriterad måste jag säga. Vilket svin, en girig, olojal liten playboy med för stort ego är vad han är. Usch!

Han har nyligen varit i Los Angeles och lekt Hugh Hefner där han spenderat en natt med Paris Hilton och nu för någon dag sen hade han lämnat någon klubb med två tjejer i sällskap, tjejer som han senare spenderat natten med.
På frågor om detta så svarade han "Jag försöker bara njuta så mycket jag kan av min korta semester".

Han sa också att bråket mellan Real och United var hans fel, då han uttalat sig offentligt förra året om önskan att gå till Real. Varför lämna han världens bästa, möjligtvis näst bästa klubb för tillfället. Jo för att han är olojal och girig. Han vill bara ha mer titlar, ära, beundran och pengar, man talar om ett kontrakt värt 2.7 miljoner kronor per vecka för svinet, inklusive en årlig ökning på 25%. Precis som jag har sagt länge så har han själv uttalat sig nu och sagt, nu har jag vunnit allt jag kan i Man U, efter CL förra året kände jag att jag uträttat allt här och därför vill jag byta klubb. Usch, han kan inte ens sköta detta hela transfern särskilt snyggt. Jag må beundra hans förmågor på planen men hans personlighet, NEJ TACK!

Första sommarlovsdagen idag för pojkarna, innebar en arbetsdag på 12.5h för min del idag då JJ och M jobbade sent idag. Räknade idag ut att om jag hade räknat 12.5h alla dagar denna veckan och tjänat min senaste svenska lön istället för en sketen au pair lön så hade jag denna veckan tjänat 860 dollar. Hade nog inte varit fel va?

Har varit en rätt skön, men svettig dag dock med lite tv-spel, tv, basket, fotboll, four square, och lite annat. Dagen gick rätt fort ändå, de sista timmarna var kanske lite sega men det blir väl så när man jobbar bokstavligen hela dagen. Det hjälper väl dock att hålla sig aktiv, vilket vi verkligen har gjort idag. Pojkarna har skött sig dessutom, inte mycket bråk idag. Åtminstone inga större bråk. Nu har den en vän över som sover här idag så imorgon bitti, precis som det var ikväll, så blir det tre pojkar att ta hand om.

Ser inte ut som att P och J klarar uttagningen till Everton-laget i år, vilket är lite synd. P kommer bli väldigt besviken då han tänker att det är slutet på fotbollskarriären. M och JJ har då försökt få honom till att inse att där finns andra vägar och det har kanske gått in lite. P hade nämligen sagt igår eller när det var att det inte gjorde så mycket om han inte kom in ändå. "För Björn kan ju ändå coacha mig tills han måste åka hem sen kan vi hitta någon annan som kan coacha mig så kan jag söka in nästa år" Jag tyckte det var jätteroligt/trevligt att han sa så. Trevligt att han ser upp till mig på det sättet.

Nu får ni ha det bra alla, om ni undrar så kan jag på grund av något tekniskt fel inte kommentera vissa andra bloggar...

Kommentarer
Postat av: Pappa

Nu har vi samsyn på Ronaldo, även om det är en gudabenådad spelare så ska det bli skönt att slippa se honom ligga på gräset i Uniteds alltför värdefulla tröja. Kul att P ser det på det sättet, du kanske ska bli coach i stället för ???

Visserligen ingen Ronaldolön, men det går knappast någon nöd på Sir Alex heller. Tror t.o.m att Lagerbäck gör en skaplig hacka. När det gäller hans tjejaffärer så har jag inga synpunkter. AVIS ??

2009-06-23 @ 17:54:44
Postat av: Lina din trogna vän

Tom jag är lite insatt i den här fotbollskillen. Och jag tycker han verkar väldigt girig, ego och absolut inga fötter på jorden här inte.. Dessutom är han inte ens snygg. ;)

2009-06-23 @ 19:24:50
Postat av: amra

skönt att slippa diiivan bara, kommer älska utd ännu mer när han flyttar wiiihoooo :D

2009-06-26 @ 15:02:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0