Slip inside the eye of your mind

God afton.

Har varit en fruktansv'rt seg dag idag, har verkligen inte gjort n[gonting.

Har haft betydligt mer hemlangtan an vanligt de senaste dagarna...Om jag ska vara helt 'rlig s' bruklar jag inte ha s[ mycket heml'ngtan men de senaste dagarna har det varit v'rre. Vet inte riktigt vad det 'r som g;r det men jag saknar framf;r allt mina v'nner just nu. Vill bara vara hemma och ha allting som vanligt, har val tr;ttnat lite p[ livet h'r och de hyfsat enformiga dagarna. Det 'r nog dock bara f;r stunden som jag k;nner s[ och f;rhoppningsvis 'r det n[got jag kommer ;ver snart.

Yankees vann i alla fall. De har under helgen spelat "subway series" och efter en knapp och turlig vinst i fredags, f;rlust ig[r s[ vann dem idag med fantastiska 15-0...

"My soul slides away"

Familjen 'r inte hemma f;r tillf'llet s[ och det blir ingen vanlig middag h;r hemma ikv;ll s[ ist'llet f;r att jag sj;lv st'ller mig vid spisen s[ tar jag nog bilen en sv;ng upp till McDonalds. Lite sugen p[ en big mac s[...

Fick ett samtal ig[r fr[n k;ra Lina...Hon ringde fr[n Ven coh skickade klassens h;lsningar. Samtalet som varade i drygt en minut och kanske kostade 20kr fick inte fram s[ mycket vettigt...Ja, allts[ jag skiter v;l egentligen i epngar inte s[ jag menar...Vi h;rde inte varandra s[ bra i alla fall men det var ju trevligt att f[ h;ra fr[n klassen och veta att jag var saknad...

Jag t'nker ta tag i min egen re-union n;r jag kommit hem i alla fall...

Nu f[r ni hade det s[ bra i alla fall f;r nu ska jag vara mycket amerikansk och ta min superstora bil och k;ra till McDonalds.

Klicka f�r att st�nga bilden
H;r ;r i alla fall delar av min underbara klass....Bj;rn hj'rta SP05Me

Kommentarer
Postat av: Lina

Det var ett jäkla liv. Dock ett bra sådant. Så roligt. Alla var som vanligt, kändes inte som vi varit ifrån varandra så länge som ett år. Reunion i höst är jag lätt fett med på!! Får hitta ngt annat är Ven bara :)

2009-06-15 @ 15:28:13
URL: http://linala.blogg.se/
Postat av: Lina

Du har kommit åt Numlock, vännen! Haha vilket inlägg pga av det :) tryck tillbaka, haha!

2009-06-15 @ 15:29:33
URL: http://linala.blogg.se/
Postat av: Lina

de som saknades var du, Peter, Sissel, Petter och Frida L.

2009-06-15 @ 15:30:41
URL: http://linala.blogg.se/
Postat av: Malin

haha vad störigt att läsa när texten är så :/ därför gjorde jag inte det heller! :D

2009-06-15 @ 16:24:32
URL: http://malinprevolnik.blogg.se/
Postat av: Lotta

Strunt samma om du inte hörde så mkt av Linas samtal, det är tanken som räknas Lillebror :)

2009-06-15 @ 18:03:02
URL: http://whenyoutrytocatchastar.blogg.se/
Postat av: Pappa

Din syster kommer som vanligt med ett begåvat inlägg

2009-06-16 @ 18:37:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0