Stilla midsommar...

Har varit en betydligt lugnare midsommar än vanligt. Har inte gjort mycket mer idag än andra dagar.

Får väl skylla mig själv som inte tog tag i saker och ting.
Hade dock blivit lite komplicerat då jag jobbat rätt länge och jag hade inte kunnat vara i NY förrän vid tio-tiden kanske...

Denna dagen har väl egentligen gått ut på två saker. Skolavslutning och "try-outs"

Barnen kom hem mycket nöjda efter att ha slutat skolan och började sedan sina lugna eftermiddag för nu ikväll var det ju den viktigare av de två "try-outs" de har i år. För någon vecka sen var det Darien try out och idag var det dags för Everton vilket är betydligt svårare och lite viktigare att klara av. Får väl se om några dagar hur det gick för pojkarna. De gjorde så gott de kunde och det är väl allt man kan begära, kommer de inte med så kommer de inte med.

Det var nog allt jag hade att säga om dagen. Imorgon blir det troligen en sväng till NY.

Ha det!

Kommentarer
Postat av: Pappa

Önskar att jag kunde sagt detsamma, men nej. Det blev inte en lugnare midsommar än vanligt. Tvärtom, det var ett uppspelt sällskap vilket gjorde kvällen senare än vanligt. Det får vi gamla stötar betala för idag. Tempot i det Wikströmska hemmet är mindre än 0, detta trots att vi mår alldeles utmärkt. Det lutar åt Pizza och hyrfilm, istf en lång och stärkande promenad i det halvskapliga vädret. Skönt att vara fri en dag till.

2009-06-20 @ 14:13:41
Postat av: Lina

Haha jag ÄLSKAR din fars kommentarer. Har sagt det innan, säger det igen. Jag hade heller ingen lugn midsommar. Det var kaos. Men väldigt skoj. Blir så när man dricker sex nubbar innan man ens hittat maten..

2009-06-22 @ 01:43:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0