There´s a place where we can go

God dag...

Ursäktar för att jag inte bloggade igår, glömde bort det helt enkelt...

Så jag tänkte, då får jag väl blogga om gårdagen nu och ta ett senare tåg till New York bara för det!

Det var ju inte så mycket att blogga om egentligen. Fick lite sovmorgon igår igen då M jobbade hemifrån, sen var det en rätt långtråkig dag måste jag säga då. Satt ärligt talat mest och tittade på tv med barnen och det kanske inte låter så fel men problemet var ju att de tittade på sina dumma tecknade tv-serier. Tecknat är ju inte mycket för världen. Ah jaa, P kände sig sen lite bättre så jag lurade i alla fall utom i trädgården ett tag. Vi hade en tävling där barnen blev skyldiga mig en tjänst om jag räddade 50 av deras nickar i rad. OM inte så fick jag köpa svenska bilar till dem. Släppte tyvärr in en nick efter 27 raka räddningar, så nu blev jag skyldig dem lite ahlgrens bilar.

Sen kom regnet, på riktigt, så då fick vi gå in. Satan vad det regnade, fan länge sedan jag sett något liknade. Fullkomligt störtade ner, ackompanjerat av lite blixt och åska samt lite blåst. Satan i gatan alltså. Åt sedan en god och ganska lång middag faktiskt innan kvällen var över i princip.

Nu har dagen bara börjat, och vilken dag det kan bli. Solen skiner för en gångs skull, har lovats regn senare tyvärr. Det struntar jag i för i dag ska jag till New York i alla fall. Möjligtvis imorgon också men vi börjar med idag.
Har ju inte shoppat så mycket på senare tid utan sparat så mycket jag bara kan, är lite segt då faktiskt men nu har jag i alla fall fått reda på att JJ inte har något tågkort i juli vilket betyder att jag får betala mina NY resor själv, därför ska jag åka in denna helgen och shoppa allt det som jag tänkt shoppa i juli denna helgen istället. Får se var det slutar, kan väl bara bli bra?

Ha det gooootT!

Kommentarer
Postat av: Pappa

Någon stor målvakt lär du aldrig bli, även om du hade en kort karriär som målvakt i BKL.

2009-06-28 @ 10:04:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0