Underneath you clothes, there´s an endless story

God kväll...

Måste säga att dagen har varit fruktansvärt seg idag, utan anledning egentligen. Har bara varit fruktansvärt rastlös idag så för mitt eget bästa måste jag nog till New York imorgon.

Efter frukost, lite tvätt, lite städ och en runda på banken imorse så var jag sedan tvungen att fortsätta mitt lilla beroende. De senaste dagarna har jag börjat spela lite football manager och det spelet är ju fullkomligt beroendeframkallande. Spenderat halva dagen framför datorn och football manager idag. Nördigt men sant.
Hämtade barnen och då det regnat hela dagen här idag så var ju också alla träningar inställda. Så istället fick jag sitta och titta på när de spelade sina tv-spel innan JJ körde dem till deras kalas/party som de skulle på idag. Då fick jag lite mer fritid och återgick till min dator.

När barnen kommit hem var det dags för oss vuxna att äta lite, blev indisk hämtmat idag. Väldigt gott, ska nog följa mitt lilla begär som tränger inom mig och skölja ner den indiska maten med lite Ben & Jerry.

Tills vidare så får ni alla ha en bra tid...

Oh, herregud. Glömde ju bort att berätta om mitt stora jubileum idag. Idag är det på pricken 8 månader sedan jag kom till USA och jag har då också exakt 4 månader kvar i la familia. Sedan väntar förhoppningsvis lite resande. Får väl se vart det bär av, är fortfarande på planeringsstadiet. Trevligt iaf. Idag är förresten också dagen då vi nästan kan starta nedräkning på riktigt, nu är det nämligen mindre än 50 dagar tills my real family shows up. 7 veckor på pricken, 49 dagar alltså. Om ca 1176 timmar bör min familj ha sett min andra familjs hus.
"This is the world that we live in"

Kommentarer
Postat av: Lotta

Är det bara 49 dagar kvar nu? Jag fick det till 50.. inte undra på att jag fick IG i Matte :)

2009-06-06 @ 12:33:07
URL: http://whenyoutrytocatchastar.blogg.se/
Postat av: Pappa

Om tiden gått fort innan så rusar den iväg just nu, det enda tråkiga med det är att när vi väl kommer hem igen så är det kräftskivetider, vilket också är en första föraning om den stundande hösten. Fortfarande lite förundrad över att man ställer in träningar så fort det regnar. Men jag förmodar att även regnen är mycket större, blötare och farligare än våra små regn här hemma.

2009-06-07 @ 10:34:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0