Wake me up when september ends

God afton,

Snabbt och enkelt inlägg idag. Inte så mycket gjort idag heller vilket underlättar när man skriver inläggen.

Vaknade imorse och tänkte att jag skulle ta mig till New York men då det utlovats lite regn och himlen såg mörk ut så skippade jag det. Istället gick jag ut och spelade lite fotboll med barnen i trädgården sedan stack vi alla till "mästarmatchen". Det var dags för finalen av basebollslutspelet och även om ingen av barnen deltog i den så stack vi dit ändå eftersom att J skulle få ett pris efter matchen. Matchen avklarades och solen sken när det blev dags för J att ta emot sitt ståtliga pris. Han fick pris för den mest sportsliga i sitt lag. En väldigt fin utmärkelse med en trevlig motivering så han var så klart glad. Lite tur hade vi allt för så fort hela prisutdelningen så öppnade himlen sig men då var vi på väg hemmåt.

Fick se efter barnen ett tag när M och JJ stack iväg och handlade en cykel. Var ganska lugnt även om de hade deras galna vän på besök. När M och JJ kommit hem igen tog jag sedan med mig min dator och promenerade ner till Panera Bread där jag drack en god karamellatté och åt en god kaka, någon kolakaka, samt lekte med min dator ett bra tag. Var trevligt att få komma ut lite denna helgen i alla fall.

Tillbaks hem igen, klarade mig precis undan det värsta regnet även här, och åt en god fars dag middag.

Så har min söndag sett ut...

Imorgon börjar sommarlovet och mina långa arbetsdagar :)

M, JJ, P och J kommer förresten hem från Kanada en dag tidigare vilket betyder att min familj kan få träffa "min familj" trots allt....

Kommentarer
Postat av: Lotta

Ohno! Jag som precis slutat studera Engelska.. gjorde det så fort jag fick höra att "familjen" inte skulle vara där..

Nej.. men det ska såklart bli skoj :)

2009-06-22 @ 19:59:52
URL: http://whenyoutrytocatchastar.blogg.se/
Postat av: pappa

Får se hur vi löser det nya läget, vill ju inte bränna en Waldorf. Kanske försöka skifta dagar ??

2009-06-22 @ 20:22:14
Postat av: Lotta

Har jag missupfattat detta? För jag vill då inte heller missa en enda dag på Waldorf!

2009-06-23 @ 18:28:35
URL: http://whenyoutrytocatchastar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0