You, you got what i need.

Hejsan alla...

Ytterligare en dag av sommarlovet har snart passerat. M jobbad hemifrån så jag behövde inte börja förrän vid tio idag, har dessutom redan slutat.

Nu sitter jag och tittar på Star Wars med P som är sjuk idag, snart ska jag upp i duschen.

Jo, P är lite sjuk idag, Han har varit sjuk mycket på senaste tiden...
Har ju gjort att dagen blivit lite annorlunda då P bara tittat på tv idag. Eftersom att M varit hemma idag så har vi ändå kunnat hitta på lite, jag och J har hunnit med lite fotbollstennis och lite vanlig fotboll idag. Vi har också gjort vår egen smoothie som blev väldigt god och tittat på Brasilien - Sydafrika.
Förutom detta så har jag också lagat lite mat till barnen och tittat lite på tv med dem under dagen så det har varit en rätt skön dag igen måste jag säga...

Det var väl allt för idag...
Oh, läste nyss att Michael Jackson är död, hmm, lite oväntat...

Kommentarer
Postat av: Lina

Jag jobbar som personlig assistent. Åt en 14årig tjej, i hemmet. Du har dålig koll!! :P Sen extra på lite förskolor när jag känner för det :)

2009-06-26 @ 17:00:34
Postat av: Pappa

Att han skulle dö var mycket väntat, frågan gällde bara när.

2009-06-26 @ 17:50:24
Postat av: Lina

Ja, och att han inte skulle bli 80 år var också ganska väntat. Han har inte levt sådär väldigt hälsosamt med knark och tabletter, mediciner i övrigt.

2009-06-27 @ 16:58:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0