Bad day

Nej faktiskt har det varit i princip raka motsatsen. Idag har varit en mycket bra dag.
Vet inte varför men jag var på gott humör hela dagen idag, började redan imorse faktiskt.
Kanske var det för att jag vaknade och såg direkt att United fick en på pappret väldigt bra lottning. Underbart.

Efter lite frukost och hushållspysslor så slappade jag lite vid datorn ett tag medan jag inväntade dagens biljettsläpp. Tre coldplay-biljetter införskaffades till min stooora glädje. 23 maj smäller det!

Därefter skulle dagen bli ännu bättre då jag bestämt mig för att inhandla klockan idag.
Ah jaa, där fick väl humöret sig en lite smäll då klockj-vlen var slut. Dessutom är det en sån affär där dem aldrig är säkra på vad dem ska få in utan utbudet varierar kraftigt. Jag får väl bara hoppas på det bästa helt enkelt.
Glad var jag inte då däremot. Tog en titt på best buy men var för besviken för att titta så istället körde jag och köpte tröstmat, tre kakor och en baguette från subway. På vägen hem körde jag också inom starbucks och plockade med mig en vaniljlatté. Sedan satte jag mig i köket med datorn och njöt av min väldigt goda baguette, kaffe och kakor. Då blev jag på bättre humör igen, väldigt trevlig lunch iaf. Klickade också hem ett par solglasögon som tröstköp. Just det, i affären där jag inte hittade min klocka köpte jag förresten också ett kamerafodral.

Ett snabbt stopp i mataffären innan jag hämtade pojkarna. Vi körde sen ner till skolan och lekte lite, spelade lite basket och lite street soccer. Väldigt roligt, speciellt det sista.
Hem och förberedde mat oss alla. Tacos idag, sjukligt underbart. För guds skull bara andra gången jag ätit tacos sen jag kom till USA. Denna gången var det nästan som hemma också även om de har de tradiga skalen här borta.
Nu på kvällen har det bara varit lite tv-spel och så men överlag har ju dagen varit trevlig. Väldigt nöjd att jag lyckades få biljetter samt att jag äntligen beställt mina solglasögon. Min lunch var också trevlig, vad kan bli mer amerikanskt än starbucks. Starbucks=Amerika och det är icke överskattat.


Här fick ni också en bild på dagens inköp.

För övrigt kan jag väl säga att jag tröttnat lite grann på vara under 21 i detta land och längtat lite hem till en utekväll idag.

God natt!

Just det. Ska man kommentera om Coldplay i min blogg så får man enbart hålla med mig och säga att dem är bäst. Man kommer inte hit här och kommenterar och tror att man kan skriva att där finns bättre band än coldplay.

Kommentarer
Postat av: Lotta

Snygga glajor Böttis!

Ja.. Starbucks måste vi besöka när vi kommer. Det är typ ett måste när man ska till staterna!

Själv är jag helt hooked på Espresso Houses Chai Latte här hemma, sjukligt gott.



Roligt att du ska gå & se Coldplay, igen :)

Coldplay för dig är ju som Kent för mig. & även om Kent är oslagbara så kan jag förstå om du ser fram emot detta!



Viva La Vida Böttis!

2009-03-21 @ 10:14:17
URL: http://whenyoutrytocatchastar.blogg.se/
Postat av: Lotta

Okej.. jag skrev precis värsta inlägget.. vad hände? Skitblogg!

2009-03-21 @ 10:15:28
URL: http://whenyoutrytocatchastar.blogg.se/
Postat av: Jag igen...

Oj, där var det visst..

2009-03-21 @ 10:15:58
Postat av: Malin

Vad är det för märke? Inte Gucci iallafall? eller? hihihi!

2009-03-21 @ 21:50:37
URL: http://malinprevolnik.blogg.se/
Postat av: Lina

det finns bättre band än coldplay ;)

2009-03-22 @ 14:44:52
Postat av: Anonym

hahah men jag säger vad jag vill bötte, ska du slå mig annars eller?:P

2009-03-23 @ 21:03:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0