Bianca

Hej hej...

Idag har varit en skön dag. Vädret har varit fullkomligt underbart, årets bästa dags hittills. Nu på eftermiddagen var det till och med för varmt för att ha långarmat på sig utomhus. Fick lite tid att sitta och njuta i solen ett tag idag också då barnens buss var försenad. De kom nämligen tillbaks till skolan med buss idag då dem varit på utflykt. De hade ingen läxa idag så efter deras mellanmål och två matcher fifa 09 på playstation3 där jag krossade Jack så gick de ut i solen och lekte med Ace ett tag medan jag fixade med deras tvätt, sedan gick jag också ut.

Enkel middag idag då jag bara värmde deras rester från restuarangen igår och därefter körde vi till deras första basebollträning. Eftersom att det är rätt nära härifrån så körde jag tillbaks igen och nu har jag lite fritid medan de tränar så då passar jag på att blogga och trevligt nog så visas även lite vänner på tv. Så efter lite vänner och något annat ska jag alltså återigen köra ut och hämta barnen efter deras träning. Ska försöka komma i säng tidigt i kväll då jag har varit trött hela dagen. Förhoppningsvis får jag äta något gott innan det.

Tjingeling

Kommentarer
Postat av: Tess

Ja ska göra ett reportage för en lokal tidning och behöver lite hjälp från er alla bloggare..

hoppas du tar dej tiden att svara



varför började du blogga?

och vad vill du uppnå med att blogga, är det att skriva av dej eller har du andra planer?





ha en toppen Onsdag



kram

2009-04-01 @ 01:37:31
URL: http://misstessan82.blogg.se/
Postat av: Tess

Ja ska göra ett reportage för en lokal tidning och behöver lite hjälp från er alla bloggare..

hoppas du tar dej tiden att svara



varför började du blogga?

och vad vill du uppnå med att blogga, är det att skriva av dej eller har du andra planer?





ha en toppen Onsdag



kram

2009-04-01 @ 01:38:00
URL: http://misstessan82.blogg.se/
Postat av: Lotta

Så härligt det låter med så fint väder. Jag hade oxå önskat mig sånt fint väder nu när jag är "mellan två jobb" :)

2009-04-01 @ 09:35:01
URL: http://whenyoutrytocatchastar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0