En timme en minut

Så känns det som att varje dag är nu. Varje dag denna veckan har gått sjukt snabbt.

Roligt att ni uppskattade min bowlingkommentar förresten, eller ja min och min?

Idag har återigen varit en skön dag, som jag sagt så går dagarna fort denna veckan och jaa, jag är väl på rätt bra humör och dagarna är bra och sköna.

Idag efter den normala förmiddagen så hämtade jag barnen på eftermiddagen, efter lite snack och fritid körde vi och fixade deras klippning. Inte bara pappa som väntar på att tanka bilen till bensinen är slut,  idag hade vi 1.5 mil kvar enligt färddatorn innan bensinen tog slut när jag bestämde mig för att tanka. Ja alltså normalt är det inte jag som brukar/ska tanka bilen utan jag brukar istället ge pengar till någon av värdföräldrarna för min körning, men idag fick jag ta av matpengarna, inte mina, så att vi kunde komma hem. När vi kom hem tittade vi lite på family guy innan det var läxor och sedan mat.
Ja därefter såg vi lite mer family guy och lite mer tv innan jag började med kvällens måltid för mig och värdmor. Stek/steak/biff idag, blev gott även om jag hade kunnat göra den lite mer medium och lite mindre well done.

Nu tittar jag lite på House, en serie jag börjat gilla sen jag kom till denna familjen. Kanske för att värdföräldrarna tittar på den ganska ofta. Funderar dock lite på om jag ska slå över till vänner nu när jag har tv:n för mig själv.

Tjingeling

Förresten, ingen har hjälpt mig....Vad ska jag ge till min värdmor som fyller år på söndag? Jobbigt nu när min syrra inte kan handla åt mig juuuuuuu.

Kommentarer
Postat av: pappa

Så kul med en serie som jag också har sett. Den blir dock lite tjatig o längden. Det med besinen känner jag inte igen, det är flera år sedan jag fick lämna bilen på motorvägen och gå hem.

2009-03-27 @ 16:55:40
Postat av: Nille

köp en sån manikyr till henne, det funkar nog alltid för kvinnor, hoppas det går bra, har börja spara nu:D

2009-03-27 @ 21:22:29
Postat av: Lotta

Oh vilken fin överskift idag.

haha ja det är inte lätt Böttis, nu ser du hur jag har haft det i alla år.. men vad gillar hon då? Behöver lite tips om jag ska hjälpa dig :)

2009-03-28 @ 10:12:25
URL: http://whenyoutrytocatchastar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0