Feeling Better

Ja, det stämmer väl nästan idag.

Idag har varit en slapp dag igen men så brukar ju mina söndagar vara. Jag sov rekordlänge idag typ till två men det var nog för att familjen inte var hemma. Mitt rum ligger precis vid köket och det rum där barnen alltid är så jag vaknar typ varje morgon när någon annan är uppe.

Jag satt och drygade lite vid datorn ett tag sen tog jag tag i mig själv och ringde hem för att få något att göra. När jag pratat med mina föräldrar ett tag så ringde jag till faster Eva och Farbror Leif också för att tacka för födelsedagspengarna. Det var ju roligt att få prata med dem också eftersom att man inte pratar med dem särskilt ofta annars. När jag hade pratat med dem fick jag dock lite hemlängtan men det skulle ju bli bättre. Efter en dusch kom sen barnen hem från sin fotbollsturnering och vi gick ut och spelade basket på uppfarten i det riktigt underbara vädret. Det var mycket varmare än vad jag trodde, min dator sa att det var 9 grader men det måste nog varit närmre 15.
Vi gick in och åt lite till innan vi spelade lite mer basket och det var väldigt roligt idag igen och jag har inte längre någon hemlängtan. Jag körde precis till affären och köpte en Ben & Jerry´s glass som jag nyss åt lite av. Väldigt god, dem har dessutom sjukligt många smaker här borta, många fler än i Sverige.

Ah ja, jag har väl inte mer att berätta om idag så här ska jag bjuda på en bild eller två från gårdagens filminspelning. Spara synen av dessa bilder i er lilla minnesbank i huvudet och tänk på dem när/om ni sen ser filmen Salt
Inspelning av filmen salt  Drama!  Tydligen någon begravningskortege  Limousinerna som användes i filmen, parkerade utanför Waldorf

Innan jag säger tack och hej för idag så måste jag ju också uttrycka mina sympatier för Lina som ska jobba jääätteelänge idag trots att hon är supersnuvig och sjuk!

Tack och hej

Kommentarer
Postat av: Sofi

Hej!

Jorrå, jag mår så bra så! Hur mår du själv? :)

2009-03-16 @ 01:34:43
URL: http://sofiragnhild.blogg.se/
Postat av: Lina

tack böttis, det värmer...... jag är iaf hemma nu efter natten och ska sooova. jag är jäätttedålig, ungefär så som alla män är vid 0,1 graders feber.... :)

2009-03-16 @ 09:22:44
URL: http://linala.blogg.se/
Postat av: Pappa

Nej du Lina, det där med att vi män är så sjuka känner jag inte igen. Det kan förstås bero på att jag är en redig kärring.

2009-03-16 @ 17:31:26
Postat av: Faster

Hej Björn, ja det var riktigt överraskande och roligt att höra från dig igår. Man kan inte fatta att det nästan är ett halvår sedan vi pratades vid, det känns inte som så länge sedan. Det är klart att hemlängtan gör sig påmind när man pratar med folk hemmifrån, men njut för innan du vet ordet av är du hemma i det välkända Landskrona igen. (i och för sig inget fel i det, det är en härlig stad). Sköt om dig och ha det bra.

2009-03-16 @ 19:04:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0