Grattis Nille!

Idag är det ju den 17 mars på riktigt, åtminstone så är det fortfarande den 17:e i USA så därför kommer nu min officiella gratulation till Mr. Nilsson.

Hade tänkt publicera något roligt om honom också men då jag är löjligt trött idag igen så får det nog vänta tills imorgon.
Jag ska dock ge er en bild senare.

Idag har varit en normal skoldag för barnen och en hyfsat normal dag hemma också.
Patrick mådde i och för sig inte så bra så det har inte blivit särskilt mycket basket eller liknande idag. Mest läxor, tv-spel och tv-tittande. Har varit en lite seg dag, kanske saknade jag lite mer aktiva aktiviteter än tv-tittande men jaa som vanligt rätt skönt ändå.
Nu ikväll firade vi St Patricks Day då den australienska familjen tydligen har lite irländskt blod i sig också. Trevligt med en god familjemiddag så här på kvällskvisten.

Nej detta räcker för mig idag för som sagt är jag fruktansvärt trött idag också, vet inte riktigt vad det är. Fick mycket sömn inatt. Hmmm? Blir nog bättre imorgon, Godnatt.

Ben & Jerry´s Half Baked är by the way uuunderbaarr.

Nille, som han så gärna kallas, behövde shoppa lite på lidl

Ännu en smickrande bild på nille. Lidl hade tydligen inte vad han behövde så han begav sig till infarten. På bilden har han precis tappat sin tandborste och tandkräm ur morgonrocksfickan.

Kommentarer
Postat av: Pappa

Hur går det med din träning ?

Jag är numera igång med min.

2009-03-18 @ 08:52:53
Postat av: Lotta

Fullt normala bilder det där :)

Jag är också tröött Björn.. kanske ligger i våra gener?

2009-03-18 @ 20:48:20
URL: http://whenyoutrytocatchastar.blogg.se/
Postat av: Nille

haha tack för dom bötte det var ju riktigt schysst:P

2009-03-18 @ 22:48:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0