Lost for Words...

Ja det kan man väl säga om idag, men mest för att jag inte har gjort särskilt mycket idag som är värt att berätta om...
Dagens höjdpunkter var väl min sovmorgon, att jag pratade med mina föräldrar samt en god kycklingmiddag nu ikväll...

Inatt ställde vi fram klockan här, det betyder alltså att vi för tillfället endast är fem timmar bakom Sverige...

Sen kan man ju förresten också diskutera om det var en höjdpunkt att prata med mina föräldrar, eller i alla fall min pappa...

Hela den här grejen med att jag inte vill veta något om vår nya bil sprack nämligen idag...
Här har jag gått och trott att vi ska få en ny fin mörkgrön/olivgrön S80 nej nej då mitt i allt försäger fadern sig och tydligen ska vi nog ha en V70 istället. Hur roligt är det? Det är ju en sån bil vi har nu? Halllååå!!!??? Vet ni vad dessutom? Det är en röd V70, en RÖÖD? Jaja förhoppningsvis är det väl inte så illa som det låter utan det är ju trots allt en duglig bil men den röda färgen får jag nog vara orolig över tills jag kommer hem. Kanske är den skitfin?

Jaja, tur är väl att en bild säger mer än tusen ord då jag saknar ord idag.
Här kommer nämligen några bilder.

Apple Store  Central Park  Trump Tower

 Times Square Times Square Times Square

God natt

Kommentarer
Postat av: pappa

Fortsätter du tjura om bilen så blir det en Renault Clio.

2009-03-09 @ 07:22:56
Postat av: Malin

haha, jo men det kommer jag ihåg. Att Yllka alltis skratta dådå. Men vad för nyheter?

2009-03-09 @ 11:36:11
URL: http://malinprevolnik.blogg.se/
Postat av: Anonym

En Clio vill jag ha! Dom är ju jättefina, nu ska vi inte skoja om Clion inte ;) Jag tycker er nya bil låter fin, Björn! Haha! Du låter som en liten brat ;) Fina bilder förresten! Vem älskar inte NY liksom?

2009-03-09 @ 16:48:32
Postat av: Anonym

Det var såklart jag som skrev utan namn :-) /Lina

2009-03-09 @ 16:48:58
Postat av: Lotta

Jag har ett bra förslag ang. bilfrågan; Skit i att köra den! :D

Visst är jag smaaart va?

2009-03-09 @ 18:11:34
URL: http://whenyoutrytocatchastar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0