Manchester United!!!

Gud vad jag måste älska barnens timing. Det är inte jätteofta de de går till kompisars hus på vardagar men idag, idag valde dem att göra det. Gud vad underbart, jag behöver inte hämta dem förrän vid 18. Varför är detta så underbart, joo för nu kan jag se Manchester United - Inter i champions leagues åttondelsfinal live utan att bli störd. Fan vad skönt...
GOOOO UNITED!!.

Usch, snart avspark, börja bli rätt såå nervös nu. Sjukt viktig match. Jag har lovat mig att jag ska köpa en United-tröja ikväll om dem vinner. HEJA HEJA HEJA.

Jag har ett enkelt svar på mazzes fråga.

Hade jag inte trivts så hade jag åkt hem. Med andra ord trivs jag, påpekade mer att det inte är särskilt länge tills mitt år är över, vilket i och för sig ska bli lite skönt men jag kommer också sakna det.

Nej, nu är det avspark.


Detta vill vi se i år igen. Bild från thesun.com

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0