Mannequin

Hej hej, får bli ett snabbt inlägg idag.

Har varit en bra dag, imorse var städarna hör och störde efter att jag haft min underbara frukost med bacon, hash browns, macka och apelsinjuice. Jag såg filmen Walking tall medan de städade, sedan när de försvann var det dags för lite lunch, dusch etc.

Hämtade barnen, körde ner till skolan igen efter ett mellanmål. Var tydligen en bokmässa där så barnen handlade någon bok. 

Hem igen och då spelade vi basket innan det var läxor, middag och tv-spel. Nu väntar jag på min egen middag sen är det au pair möte och bowling klockan 21. Trevligt.

Idag sa jag nej till allt barnen frågade, jaa på skoj då...De fattade det till slut och började ställa löjliga frågor varpå Patrcik frågade:
"Are you the swedish guy with lots of pimples?"
"Are you the guy with a overly large forehead?"
Are you the guy with your face covered in zits?"

Trevliga frågor va?. Inte tycker jag själv att jag har så mycket finnar nu för tiden men men, kanske var det ändå dessa frågor som fick mig att beställa proactiv (ni vet det dem gör reklam för på tv hela tiden med jessica simpson och andra?)
Får väl se om det hjälper då?

Tack och hej

Kommentarer
Postat av: pappa

jag ligger lite efter med kommentarerna, mest beroende på ett tekniskt problem.

Å andra sidan så är här inte så mycket att kommentera.

2009-03-26 @ 12:42:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0