Memory Lane

Gud vad roligt, av någon anledning fick jag för mig att läsa mitt första blogginlägg. Det slutade med att jag fastnade en bra stund framför mina egna inlägg men gud vad roligt det var att läsa dem. Orkar inte läsa fler nu men jag måste läsa fler imorgon. Alla kommentarer och tysktävlingarna, gud jaa jag skrattade till och med åt/med mig själv.

Postat av: Nille

hallå bäste vän, kul att läsa om dina dagar i usa, hoppas du har det rba och kul. jag kommer och hälsar på dig senare så att vi kan köra lite pes eller nåt:D, saknar dig som fan bötte. Men jag håller tummarna och tänker på dig varje dag och hoppas du har det bra och trivs, vi hörs och så// Nille

2008-10-07 @ 13:13:46

Postat av: Malin

haha nille kanske vill ta över min plats som "flickvän" numero UNO?
2008-10-07 @ 13:58:02

Desssa två kommentarer var ju också väldigt roliga att läsa, Hahaha, har dock svårt att komma ihåg när Malin var min flickvän men jag förstår hennes poäng.

"Forresten provade forst pa lunchen har pa skolan, tjihoo:D En tradig sallad pa burk eller ruttna applen."
Citerat mig själv, av någon anledning tyckte jag att detta var jätteroligt att läsa ikväll och skrattade för mig själv.

Någon gång i oktober skrev jag också i bloggen. Coldplay, Oasis och The Killers-konserter, vad mer kan man önska sig? U2? Joho men vet ni vad? Coldplay har jag sett, Oasis har jag sett, The Killers kommer jag förhoppningsvis få se i Maj. Detta visste jag när jag skrev mitt inlägg, vad jag inte visste var att U2 skulle ha konsert. Men vad tror ni jag fick reda på för någon dag sen? Att U2 spelar i NY i september?


Kommentarer
Postat av: Malin

HAHA, men du, det stod även att eftersom oasis och u2 inte hade släppt nått just då så vann coldplay, eller ja det var typ chris som hade sagt det :P

2009-03-12 @ 10:49:25
URL: http://malinprevolnik.blogg.se/
Postat av: pappa

Du tycks ha/ha haft ett gott öga till tyskar överallt. Var kommer detta ifrån ?

2009-03-12 @ 17:34:52
Postat av: Lotta

Roligt att kunna "bläddra" tillbaka & läsa om allt som hände & hur man kände då. Tänk vad roligt sen när du kommer hem & kan titta tillbaka på allt detta.

Idag snöar det här.. SNÖAR Björn. Igår satt jag ute & drack Chai Latte på eftermiddagen.. Aprilväder redan i Mars.. fyfasen!

2009-03-12 @ 20:51:25
URL: http://whenyoutrytocatchastar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0