Move

Hej.
Jag är trött...Trött, trött, trött. Jag sov inte så bra inatt och idag var en lång dag, väldigt lång dag.

Imorse började jobba vid sju, eftersom att barnen var lediga idag så var det ju inte min vanliga dag där jag jobbar lite på morgonen och sen är ledig ett par timmar utan idag jobbade jag heldag.
Faktiskt mer än vad jag får jobba egentligen men här i denna familjen bryr jag mig inte så mycket. Dels för att jag normalt sett jobbar väldigt mycket mindre än de 45 timmarna jag är tillåten till, dels för att jag ganska ofta har hyfsat roligt när jag jobbar.

Idag var det en lite slö start på dagen med frukost, tv, tv-spel, lunch och ännu mer tv-spel fram till att klockan var ungefär ett. Sen gick vi ut och spelad basket och fotboll sen rätt vad det var så var det ju dags för att gå in igen, tvätta och stryka lite för min del medan barnen spelade spel. Maten skulle sen fixas, tidig mat idag då det var fotbollsträning. Ja efter lite om och men blev det ju ingen fotbollsträning trots allt så då fick vi ytterligare lite tid till att leka med Ace utomhus och spela mer basket. Tröttheten har verkligen slagit mig nu efter maten här ikväll och jag ska skynda mig ner i sängen när detta inlägg är klart. Ja och detta inlägget är väl i princip klart nu. Har ju inte hänt så mycket mer idag så jag har ju inte så mycket mer att berätta om.
Ja eller det förstås, Patrick har nog blivit skadad ca sju gånger idag. Ja fråga inte om alla skadorna han fick idag, de är väldigt dramtiska i alla fall.

Idag får jag väl också säga gratulerar till Fredrik Nilsson som fyller 20 idag, jaa det är ju fortfarande den 16:e här men om inget sensationelt har hänt så är klockan efter midnatt i Sverige. Så grattis myyy maaan.

God natt.

Kommentarer
Postat av: pappa

Instämmer i gratulationen till Fredrik.

2009-03-17 @ 12:43:15
Postat av: Nille

Tack så mycket Björn och Lennart

2009-03-17 @ 13:30:51
Postat av: Lina

Jag stannar aldrig hemma en vecka i månaden, thss! Tyst med dig vekling. Grattis Nille!

2009-03-17 @ 18:30:22
Postat av: Lotta

Mitt liv är så hektiskt att jag inte hinner uppdatera, läsa, eller kommentera ;) Haha. Ska kolla in den sidan + dina senaste inlägg m.m.. nu ngn dag.. haha.. visst låter jag busy?

Så du köptde ngn där? Haha. Men vadå.. det gör väl inget? Jag vet ju att dom produkter jag luktat på luktar himelskt så jag kan förstå dig.. hur är priserna där?



2009-03-17 @ 20:05:26
URL: http://whenyoutrytocatchastar.blogg.se/
Postat av: Lotta

Får självklart säga grattis till Nille jag med!

2009-03-17 @ 22:05:47
URL: http://whenyoutrytocatchastar.blogg.se/
Postat av: Sofi

Haha, jaa, jag gjorde ju det. Det var som du säger rätt intressant, men också jäkligt roligt. Har du planerat in någon semester än? :)

2009-03-17 @ 23:59:48
URL: http://sofiragnhild.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0