Nice

Jaha, jaa men joo...Dagen har väl varit rätt "nice"

Ibland är det märkligt hur fort tiden kan gå trots att man inte gör någonting speciellt. Imorse var det lite så, åt frukost och sen rätt vad det var så skulle jag hämta pojkarna.

De tog med sig en kompis hem idag, lekte lite här först innan vi körde tillbaks till skolan där de lekte lite till på lekplatserna.

Hem igen och då startade de ett krig mot mig med sina vapen de har. Rätt roligt trots allt. Sen kom kompisens mamma och hämtade honom. Då blev det istället läxdags och matdags. Spelade väldigt lite basket nu på kvällen samt en del tv-spel och tv-tittande. Värdföräldrarna ville äta på restaurang idag då John åker till Australien i någon vecka på fredag så jag fick jobba lite längre än vanligt idag. Fick också göra min egen mat och jag var ju inte beredd på detta så det blev bara en varm macka och en rostat macka.
Fick precis barnen i säng så jaa nu ska jag väl troligen titta på tv ett tag. Är inte så trött idag men det är kanske för att jag somna typ jättetidigt igår, redan innan tio.

Imorgon ska det bokas coldplay-biljettter, jadå. Fjärde Coldplay konserten på mindre än ett år, men jaa tyvärr missar jag ju dem i stockholm i augusti. Hade älskat att se den spelningen på stockholms stadion. Jag får nöja mig med USA dock, blir nog bra det med.

Nille, hmm. Jag lovade att skriva en liten del om honom idag. Vad skriver man då om honom?
Jo nille är väl en människa som jag kännt ganska länge nu ett tag. Vi gick ju i samma klass i tio år såå jaa, man kan ju säga att jag kännt honom ett bra tag, runt 15 år. Sen att jag inte kännt honom, kännt honom mer än de senaste 5-6 åren kanske är väl en annan sak. Det är iaf en trevlig grabb som hänger på det mesta och är väldigt snäll, han är pålitligt som vän även om han lider lite grann av sin mentala sjukdom gårdagens bilder samt bild nedan). En rolig prick helt enkelt.

Tja på er!

Här kommer ytterligare en smickrande bild på denna Nille.
OBS. Inte så farligt som det ser ut, det är "bara" tacokrydda från McDonalds el maco burgare.

Kommentarer
Postat av: Lina

3500. Säg inte det till min pappa. Haha!

2009-03-19 @ 07:24:33
Postat av: Nille

Tack så mycket björn och jag kan nte mer än säga detsamma med tanke på din adhd damp på PES:P, hahah ja jag kan ju säga att det var ju ingen sak jag gör om igen:P, det brände lite i näsan min:P

2009-03-19 @ 17:09:10
Postat av: Pappa

Är det riktigt säkert att ni hållt er till Tacokryddor, ibland verkar ni mer än lovligt skruvade, eller kan även det ha med gener att göra ?

2009-03-19 @ 17:18:54
Postat av: Lotta

Allt dåligt & sjukt har med våra gener att göra.. det förstår du väl kära Far?

2009-03-19 @ 21:48:30
URL: http://whenyoutrytocatchastar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0